فرمانده کل سپاه پاسداران در قزوین:

قدرت شیطانی آمریکا روبه اتمام است

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۷۶۱۶۹
قدرت شیطانی آمریکا روبه اتمام است
سردار سرلشگر محمد علی جعفری گفت: قدرت شیطانی آمریکا روبه اتمام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجلاسیه نهایی کنگره سه هزار شهید استان قزوین اظهارکرد: اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا رو به زوال است و خیلی زود نابودی محض و اتمام این قدرت شیطانی فرا خواهد رسید.

وی افزود: امروز سکان دار انقلاب عظیم اسلامی نیز بر این موضوع تاکید کرده‌اند و تمامی کسانی که از نعمت ایمان، معنویت و اسلام ناب برخوردار هستند آن را درک می‌کنند.

این مقام ارشد نظامی گفت: آمریکای امروز به مراتب ضعیف تر از چهار دهه قبل است و آمریکای چهار دهه قبل نتوانست هیچ غلطی بکند چه رسد به آمریکای امروز که رو به زوال است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تاریخ 40ساله انقلاب اسلامی پر از شکست‌های پی در پی آمریکا در برابر عزم ملی ایران و پیروزی خون شهیدان بر نظام سلطه است که می‌توان به نمونه‌هایی از قبیل حمله طبس، جنگ هشت ساله، ایجاد ناامنی‌های مختلف در کشور، ایجاد فتنه 88، تحریم‌های هسته‌ای، پیاده کردن نقشه جدید برای توسعه رژیم صهینویستی، جنگ افروزی در سوریه و عراق و... اشاره کرد.

سردار جعفری افزود: امروزه خود کارشناسان و مقامات غربی و آمریکایی به شکست در برابر ایران اشاره کرده‌اند به عنوان مثال یکی از کارشناسان و تحلیگران سیاسی گفته بود آمریکا سه بر صفر از ایران درانتخابات اخیر عراق شکست خورد.

این مقام ارشد نظامی گفت: این شکست‌های پی در پی نشان دهنده سابقه چهل ساله انقلاب اسلامی و رشادت‌ها و جانفشانی‌های مبارزان و مجاهدان انقلاب اسلامی است که امروزه مقامات آمریکایی و کارشناس‌های غربی نیز به آنها اذعان دارند.

وی ادامه داد: بسیاری از این مقامات دفاعی و نظامی اعلام می‌کنند که ما در مقابل سرعت تحولات منطقه و تهدیدات دچار سردرگمی و آشفتگی شده‌ایم و قطعا تهران نه با تهدید و نه با تحریم های اقتصادی منفعل نمی‌شود.

سردار جعفری گفت: این مقامات می‌گویند احتمال دارد فشارها و تهدیدهای دیگر قبلی ما برخلاف انتظارات نتیجه عکس دهد، ضمن اینکه اوضاع آشفته ای در داخل آمریکا داریم.

وی یادآور شد: اینها مجموعه اظهارات مقامات غربی و آمریکایی است و چگونه برخی در داخل هنوز ابهام داشته و از مذاکره و کوتاه آمدن در برابر غرب و آمریکا صحبت می‌کنند.

این مقام ارشد نظامی گفت: دلیل این گونه اظهارات به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درک نکردن و نشنیدن پیام شهیدان است که اگر گوش شنوایی داشتیم دیگر گرایش به شرق و غرب، کفر والحاد وجود نداشت و ضعف‌های کشور برطرف می‌شد.

وی با بیان اینکه این مبارزه و جهاد تا کی باید ادامه یابد، افزود: به فرموده امام راحل(ره) به یقین آمریکا، صهیونیست جهانی و دیگر ایادی به ظاهر مسلمان آنها مرزی جزء عدول از همه هویت‌ها، ارزش‌های معنوی و الهی‌های برای ما نمی‌شناسند و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست‌ها در تعقیب ما خواهند بود تا شرافت دینی و الهی ما را لکه دار کنند.

این مقام ارشد نظامی گفت: آمریکا رژیمی است که براساس نظام سرمایه داری، تبعیض نژادی و خوی استبکاری شکل گرفته و تا زمانی که این روحیه و صفات در آنها وجود داشته باشد دشمنی ما با آنها ادامه خواهد داشت.

 

 

نظر شما