امام جمعه قزوین:

آیت‌الله شاهرودی دچار سیاست‌ زدگی نشد

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۶:۲۳
کد خبر: ۷۹۲۲۴۲
آیت‌الله شاهرودی دچار سیاست‌ زدگی نشد
آیت‌الله عابدینی در پیام تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی گفت: آیت‌الله شاهرودی در دوران حیات خود دچار سیاست‌ زدگی نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی ضمن تسلیت درگذشت فقید عالیقدر و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایشان همواره نقش آفرین، تاثیرگذار و به دور از هر نوع جناح‌ گرایی و سیاست‌ زدگی بود.

متن پیام به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

إِنَّ الَّذینَ آمَنوا وَالَّذینَ هاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ أُولئِکَ یَرجونَ رَحمَتَ اللَّهِ وَاللَّهُ غَفورٌ رَحیمٌ (بقره/218)

ارتحال عالم عامل آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی (رحمه الله علیه) پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت صادقانه در اعتلای تفکر انقلاب اسلامی و تربیت طلاب و روحانیون مستعد و انقلابی، موجب تألم و تاثر فراوان شد.

شخصیت نورانی این فقیه فرزانه در مسئولیت های خطیری که داشتند اعم از عضویت در شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره نقش آفرین، تاثیرگذار و به دور از هر نوع جناح‌ گرایی و سیاست‌زدگی بود.

 فقدان این فقیه بزرگوار و اخلاق‌مدار که از سنین جوانی در زمره مجتهدین قرار گرفت و از حلقه درس ایشان عالمانی پرورش یافته‌اند، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و دردناک برای مردم قدرشناس و مؤمن ایران اسلامی علی‌الخصوص روحانیون و حوزه های علمیه کشور است.

اینجانب ارتحال این یار امام و رهبری را به مراجع عظام تقلید به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن مرحوم و عموم مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای متعال برای آن عالم ربانی، علو درجات و حشر با اولیاء و صالحین مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

عبدالکریم عابدینی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز