در نشست ساماندهی امور جوانان قزوین مطرح شد؛

ازدواج، اشتغال و دیده شدن مهمترین مطالبه جوانان

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۰:۱۴
کد خبر: ۷۹۳۸۹۵
ازدواج، اشتغال و دیده شدن مهمترین مطالبه جوانان
جوانان قزوینی در ششمین نشست ساماندهی امور جوانان قزوین خواستار توجه به مسائل ازدواج، اشتغال و دیده شدن توسط مسئولان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در ششمین نشست ساماندهی امور جوانان قزوین هریک از نمایندگان سازمان های مردم نهاد در سخنان خود ازدواج، اشتغال و دیده شدن را مهم ترین مطالبه خود مطرح و خواستار پاسخ مناسب به این نیازها از سوی مسئولان شدند.

"خانلری" یکی از این جوانان در این نشست گفت: خدمات مسئولان برکسی پوشیده نیست ولی باید تلاش بیشتری برای ایجاد آرامش در جامعه صورت گیرد.

وی با اشاره به سالروز حماسه 9 دی افزود: طبق گفته رهبری خط قرمز ولایت فتنه 88 است پس نباید شاهد انتصاب اصحاب فتنه در این مناصب باشیم.

این نماینده سازمان مردم نهاد پایین بودن بودجه قزوین را مطرح و خاطرنشان کرد:نمایندگان باید با رایزنی خود این نقیصه را برطرف کنند.

"حسین قاسمی" نماینده حزب اعتدال در این نشست گفت: هدف، داشتن جامعه ای سرشار از عدالت و برابری است.

قاسمی تاکیدکرد: مسئولان باید در مقابل کج‌روی ها بایستند و نگذارند جوانان ناامید شوند.

وی اذعان کرد: نباید انتصابات رابطه ای باشد و جوانان شایسته بیرون از گود بمانند.

این فعال سیاسی حضور نماینده زن از قزوین در مجلس را مایه امیدواری دانست و گفت: خانم زرآبادی به عنوان نماینده جوان می تواند مطالبات قشر جوان و همچنین بانوان را در مجلس مطرح کند.

"محمدحسین زرآبادی" دیگر سخنران این نشست بیکاری را یکی از معظلات جوانان عنوان و خاطرنشان کرد: متاسفانه در جامعه با رانت و فساد مبارزه نمی شود.

زرآبادی تاکیدکرد: از جوانان در مدیریت ها استفاده شود تا اعتماد به آنان را در عمل مشاهده کنیم.

"جعفری" مدیر انجمن جوانان موفق فردا، هم در این نشست از عدم هم افزایی لازم در قزوین برای ارتقای استان را از مهم ترین چالش های موجود ذکرکرد.

جعفری خطاب به مسئولان گفت: از جوانان متخصص در مسئولیت ها استفاده کنید.

وی با انتقاد از بی توجهی مسئولان به سازمان های مردم نهاد اظهارکرد: مدیران در را بر روی سازمان های مردم نهاد باز نمی کنند چه برسد از آنان مشورت بگیرند.

تفکیک سازمان ملی جوانان از ورزش، دیگر خواسته های جعفری بود.

جوانان2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز