نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

فرمانداران، مشاوران جوان خود را معرفی کنند

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۹:۴۳
کد خبر: ۷۹۳۹۰۵
فرمانداران، مشاوران جوان خود را معرفی کنند
سیده حمیده زرآبادی در نشست ساماندهی جوانان قزوین: فرمانداران شهرستان های استان قزوین نسبت به معرفی مشاور جوان خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیده حمیده زرآبادی قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در نشست ساماندهی جوانان قزوین با تاکید بر لزوم بکارگیری جوانان در مناصب دولتی گفت: فرمانداران شهرستان های استان قزوین باید از یک مشاور جوان برای خود بهره ببرند.

زرآبادی اذعان کرد: فرماندار بوئین زهرا و البرز در این امر پیشرو بوده و مشاور جوان برای خود انتخاب کرده اند که لازم است دیگر فرمانداران نیز نسبت به این کار اقدام کنند.

وی درخصوص پایین بودن بودجه قزوین توضیح داد: در خصوص موضوع بودجه و عملکرد مجلس نیاز به جلسه ای با زمان بیشتر داریم.

زرآبادی ادامه داد: مساحت و جمعیت دو شاخص تاثیرگذار در تخصیص بودجه هستند.

وی در پاسخ به نقد یکی از جوانان به سخنانی درخصوص حضور بانوان در ورزشگاه گفت: کسی نمی گوید مشکل کشور حضور بانوان ورزشگاه است ولی این موضوع هم باید مورد پیگیری قرارگیرد.

این نماینده مجلس درباره بحث فیلترینگ اظهارکرد: مخالف فیلترینگ هستم چراکه با این کار بحث فیلترشکن مطرح می شود.

زرآبادی خواستار انتخاب مسیر درست برای مبارزه با آسیب های اجتماعی شد.

وی درباره موضوع تفکیک سازمان ملی جوانان از ورزش گفت: طرحی برای احیای سازمان ملی جوانان به مجلس داده ام ولی باید شش ماه زمان بگذرد تا بتوانم این طرح را مطرح کنم.

زرآبادی با بیان اینکه متاسفانه شایسته سالاری در کشور رعایت نمی شود، افزود: دستگاه ها در برخورد با متخلفان با قاطعیت برخورد کنند.

وی اذعان کرد: بی عدالتی در جامعه موجب ناراحتی جوانان می شود بنابراین جوانان شایسته باید در مسئولیت های مختلف منصوب شوند.

زرآبادی با تاکید براینکه باید رسانه ها در نهادینه کردن فرهنگ شایسته سالاری پیشگام باشند گفت: اکثر خبرنگاران استان جوان هستند و باید این کار را از خودشان شروع و فرهنگ شایسته سالاری را در کشور نهادینه کنند.

وی با اشاره به اخبار کذب برخی رسانه ها خاطرنشان کرد: برخی رسانه ها برای خوشامد افراد، اخبار کذب می زنند.

این نماینده مجلس اذعان کرد: هم اکنون تعامل جوانان با هم بیشتر در فضای مجازی است و باید شرایطی را فراهم کنیم تا این گفت و گو ها در فضای حقیقی صورت گیرد.

زرآبادی در پایان تاکیدکرد: به بحث جوانان نگاه سیاسی نکنیم و به دنبال حل مشکلات آنها باشیم.

زرآبادی (2)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز