نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

از حضور جوانان در مناصب دولتی حمایت می‌کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۸:۳۱
کد خبر: ۷۹۳۹۰۹
از حضور جوانان در مناصب دولتی حمایت می‌کنیم
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: در راستای بکارگیری و توجه به جوانان از حضور آنان در مناصب دولتی حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، «داود محمدی»، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، در نشست ساماندهی جوانان قزوین با گرامی داشت 7و 9دی ماه با اشاره به اهمیت بکارگیری جوانان در مناصب دولتی گفت: حمایت خود را از این موضوع اعلام می کنیم و تابع انتصابات استاندار هستیم.

محمدی خاطرنشان کرد: قانون منع بکارگیری بازنشستگان فرصت مناسبی برای جایگزینی جوانان است ولی متاسفانه مشاهده می شود افراد مسن و ناکارآمد به جای آنها بر مناصب دولتی تکیه می‌زنند.

وی با تاکید براینکه این جلسات باید استمرار داشته باشد گفت: خروجی این جلسات باید حل مشکلات جوانان باشد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی درخصوص پایین بودن بودجه استان گفت: بودجه استان بنیه ضعیفی داشت و باید کاری کنیم تا این مساله ریشه ای حل شود.

محمدی با اشاره به وظایف یک نماینده مجلس اظهارکرد: نماینده هم باید برای احقاق حق استان خود باید فریاد بزند و هم قلمش خوب کارکند.

وی تاکیدکرد: بیکاری درد مزمن کشور است و باید راهکارهایی برای حل آن اتخاذ و اشتغال زایی شود.

محمدی با اشاره به تفکیک سازمان ملی جوانان از ورزش گفت: لایحه تفکیک سازمان ملی جوانان از ورزش به کمیسیون رفته و امیدواریم این موضوع به روال سابق برگردد.

وی با اشاره به پایین بودن مبلغ وام ازدواج گفت: باتوجه به هزینه های بالای زندگی باید مبلغ این وام حداقل 40-30 میلیون تومان باشد.

این نماینده مجلس تاکیدکرد: امروز نیاز به وحدت حول محور ولایت فقیه داریم.

داود محمدی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز