استاندار قزوین:

توسعه خدمات روبنایی در شهرک مهرگان تسریع شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۰:۵۳
کد خبر: ۷۹۵۲۵۴
توسعه خدمات روبنایی در شهرک مهرگان تسریع شود
استاندار قزوین در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه بر ضرورت تسریع در روند توسعه خدمات روبنایی در ناحیه شهری مهرگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "عبدالمحمد زاهدی" در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر اسلامی محمدیه اظهار داشت: باید توسعه خدمات روبنایی در ناحیه شهری مهرگان با شتاب بیشتری انجام شود.

زاهدی اذعان کرد: همدلی شوراها و شهردار در پیشبرد برنامه ها اهمیت به سزایی دارد و این واقعیت را در شهر محمدیه شاهد هستیم.

وی در ادامه گفت: محمدیه ویژگی های شهرستان شدن را دارد اما در وزارت کشور موانعی وجود دارد که با جدیت پیگیری می کنیم تا به نتیجه برسد.

استاندار قزوین بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلات شهر محمدیه تعیین تکلیف شدن ناحیه شهری مهرگان است که باید بتوانیم برای رفع نیازهای آن کمک موثری کنیم تا ساکنانش از نگرانی خارج شوند.

زاهدی گفت: شهرک مهرگان در قزوین شهری جدید و تازه ساخت است و برای حل تمامی مشکلات آن به نگاه ویژه همه ی مدیران نیاز است.

استاندار قزوین در ادامه اظهار داشت: مهرگان به عنوان یک ناحیه منفصل برای ما اهمیت زیادی داشته و باید مشکلات و نیازهای ساکنان آن را نیز برطرف کنیم.

زاهدی ادامه داد: امیدواریم با احداث جاده دسترسی مهرگان - قزوین ضمن جلب رضایت ساکنان، بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را نیز مرتفع کنیم.

استاندار قزوین گفت: توجه به نیازهای ورزشی، فرهنگی، تفریحی و آموزشی در مسکن مهر باید در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم بخشی از این مطالبات را پاسخ دهیم.

وی در ادامه اذعان کرد: تجهیز ایستگاه های آتش نشانی محمدیه و احداث ایستگاه های جدید در ناحیه شهری مهرگان با توجه به کمبود ها در این زمینه در دستور کار است.

استاندار قزوین در پایان بر ضرورت تلاش مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در جهت تامین زیرساخت‌های زیربنایی و روبنایی در شهرک مهرگان تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز