استاندار در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر:

رسانه ها در جنگ نرم ایفای نقش کنند

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۸:۵۷
کد خبر: ۷۹۸۴۶۳
رسانه ها در جنگ نرم ایفای نقش کنند
"عبدالمحمد زاهدی" در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر: رسانه ها باید در جنگ نرم به طور پررنگ به ایفای نقش خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن جلسات استانداری برگزارشد گفت: رسانه ها باید به تهاجم فرهنگی دشمن علیه انقلاب و نظام پاسخ دهند و در حوزه حضور در جنگ نرم به طور پررنگ ایفای نقش کنند.

زاهدی با اشاره به اینکه باید در جنگ نرم و رسانه ای به طور جدی به منویات مقام معظم رهبری توجه کنیم، افزود: امروز اهمیت رسانه در تبادل اخبار و اطلاعات به قدری است که آینده جوامع و حکومت ها به آن وابسته است.

وی اضافه کرد: کار ویژه رسانه امروز در راستای فرهنگ سازی و فرهنگ پذیری جامعه بی بدیل است و باید از این نقش پررنگ بیشتر استفاده شود.

زاهدی با بیان اینکه رسانه ها امروز به صورت شبکه ای و مویرگی عمل می کنند، اظهار داشت: رسانه همانند گذشته تنها به داشتن یک نشریه و تریبون اختصاص ندارد بلکه در دنیای کنونی به واسطه وجود فضای دیجیتال هر فردی در دستان خود یک رسانه دارد.

استاندار قزوین به استفاده دشمن از رسانه برای رسیدن به اهداف خود اشاره کرد و گفت: نباید از اقدامات دشمن در راستای جهت دهی به فرهنگ و اقتصاد کشور غافل ماند و ما نیازمند اقدامات متقابل در این راستا هستیم.

زاهدی با تاکید بر اینکه مرزی بین رسانه ها وجود ندارد و تعداد رسانه ها روز به روز افزایش می‌یابد، ادامه داد: ساماندهی و برنامه ریزی مناسب در راستای قدرت نظام جمهوری اسلامی در این فضای بزرگ رسانه ای از ضروریات جامعه است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج امروز با برگزاری برنامه هایی چون جشنواره رسانه ای ابوذر گام های بلندی در جنگ رسانه ای که دشمن علیه ما آغاز کرده است، بر می دارند و باعث رضایت و اطمینان خاطر جامعه است که از بعد آگاهی بخشی و بصیرت غفلت نمی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز