حسن میربها در دیدار با مدیرمسئول هفته نامه پیام شهر:

رسانه های محلی به سیاستگذاری‌ های شهری مشروعیت می‌بخشند

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۵:۱۹
کد خبر: ۸۰۰۰۱۳
رسانه های محلی به سیاستگذاری‌ های شهری مشروعیت می‌بخشند
حسن میربها خبرنگار صداوسیما در کشور ترکیه: رسانه های محلی در مشروعیت بخشی به سیاستگذاری‌ های شهری و استانی نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن میربها، خبرنگار صداوسیما در کشور ترکیه در دیدار با امیر رجبی مدیرمسئول هفته نامه پیام شهر با اشاره به جایگاه ممتاز رسانه های محلی در مشروعیت بخشی به سیاستگذاری‌های شهری و استانی، نقش آن‌ها را در پیوند تصمیم گیران و نخبگان با اهمیت خواند.

میربها که نخستین خبرنگار صدا و سیما در قزوین بوده و اکنون نماینده با سابقه صداو سیما در کشور ترکیه است، در دفتر هفته نامه پیام شهر اظهار کرد: پیام شهر این امکان را نسبت به دیگر رسانه‌ها دارد که مطالب حوزه شهری را به طور ویژه منعکس کند.

وی افزود: امروز به واسطه ظهور شبکه‌های اجتماعی، جذب و نگهداری مخاطب برای رسانه‌های مکتوب دشوارتر شده‌ است؛ اما رسانه‌ها می‌توانند با خلاقیت، این عقب ماندگی را جبران و اخبار را به طور ویژه منعکس کنند.

این خبرنگار قزوینی با اشاره به اینکه رسانه‌ های رسمی هم از شبکه‌ های اجتماعی جا مانده‌ اند، بیان کرد: مزیت نشریه تخصصی نسبت به رسانه دیداری و شنیداری این است که رسانه‌های دیداری و شنیداری را هر شخص با دانش اندک نیز می‌تواند پیگیری کند؛ اما رسانه مکتوب تخصصی را افراد با آگاهی بالا پیگیری می‌کنند.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز