مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبرداد؛

بهره برداری از ۵پروژه ورزشی طی دهه فجر در قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۰:۲۹
کد خبر: ۸۰۲۱۸۸
بهره برداری از ۵پروژه ورزشی طی دهه فجر در قزوین
علایی مقدم: 5پروژه ورزشی در ایام ا... دهه مبارک فجر در استان قزوین به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست هماهنگی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ورزش و جوانان استان، ضمن تاکید بر اجرای منظم و منسجم برنامه های فرهنگی ورزشی در این ایام ا...، از افتتاح 5پروژه ورزشی در استان قزوین طی این ایام خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، به بیان دستاوردهای بی نظیر حوزه ورزش در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی پرداخت و بر لزوم تبیین این دستاوردهای مهم برای مردم تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به ایجاد و تاسیس اماکن متعدد ورزشی در شهرها و روستاهای استان به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد اماکن ورزشی استان در شهرها و روستاها به تعداد انگشتان یک دست نمی رسید اما امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تعداد اماکن ورزشی در شهرها و روستاهای استان به بیش از 300 مکان ورزشی رسیده است که این مهم نشاندهنده نگاه ارزشمند مسئولین نظام به توسعه زیرساخت های ورزشی در شهرها و روستاهاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در ادامه به افتخار آفرینی ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان در میادین مهم المپیک، جهانی و آسیایی اشاره کرد و افزود: احسان لشگری در المپیک 2012 لندن بعد از 52 سال ورزش استان قزوین را صاحب مدال المپیک کرد و ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان در رقابت های جهانی، بازی های آسیایی و همچنین تورنمنت های متعدد و معتبر جهانی موفق شدند بارها پرچم مقدس و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز دربیاورند.

علایی مقدم در خاتمه به پیشرفت قابل محسوس تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان اشاره کرد و افزود: با نگاه ارزشمند دولت تدبیر و امید و حمایت های مدبرانه وزارت ورزش و جوانان، اکثر پروژه های ورزشی استان در حال تکمیل است و بنا داریم ضمن اجرای بیش از 280 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی در سطح استان، با حضور مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر سلطانی فر 5 پروژه ورزشی استان را در بهمن ماه سال جاری و به برکت ایام ا... دهه مبارک فجر به بهره برداری برسانیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز