استاندار قزوین مطرح کرد؛

معرفی ظرفیت های بانوان قزوینی با برگزاری نمایشگاه دایمی در استان

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۹:۵۶
کد خبر: ۸۱۶۸۹۳
معرفی ظرفیت های بانوان قزوینی با برگزاری نمایشگاه دایمی در استان
استاندار قزوین گفت: نمایشگاه دستاوردهای بانوان گام ارزشمندی برای معرفی ظرفیت های بانوان استان بوده و در این راستا باید با همکاری دستگاه های مربوط شرایط را برای ایجاد مکانی دایمی به عنوان بازارچه فراهم کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بانوان با عنوان زنان سرزمین من به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: زنان قزوین در حوزه های مختلف صنایع دستی و تولیدات صنعتی استعدادها و ظرفیت های زیادی دارند و باید به شکل مطلوبی برای نهادینه کردن استفاده از این ظرفیت ها و استعدادها در جامعه اقدام کرد.

وی با اشاره به مشوق های حمایتی برای توسعه کارآفرینی بانوان اضافه کرد: در این شرایط که اشتغال به یک معضل مهم میان دانش آموختگان دانشگاه ها تبدیل شده و امکان به کارگیری همه این افراد نیز در مشاغل اداری فراهم نیست، فعالیت در حوزه صنایع دستی، مشاغل خانگی و کارآفرینی در این حوزه ها می تواند کمک بزرگی به اشتغال جامعه به ویژه در بخش زنان کند.

استاندار، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان را گام ارزشمندی برای معرفی ظرفیت های بانوان استان دانست و گفت: اگر بتوان با همکاری دستگاه های مربوط شرایط را برای ایجاد مکانی دایمی به عنوان بازارچه فراهم کرد به طور قطع شاهد آثار و نتایج پربار آن در حوزه کارآفرینی خواهیم بود.

وی افزود: یکی دیگر از حمایت هایی که می توان از بانوان کارآفرین داشت اعطای تسهیلات بانکی است که در همین راستا اداره کل امور بانوان با ایجاد بانک اطلاعاتی از این افراد برای معرفی آنها به بانک اقدام خواهد کرد.

نمایشگاه زنان سرزمین من تا روز دهم اسفندماه در ساعت های 10 تا 13 و 16 تا 22 در مجتمع طوبی آماده بازدید علاقه مندان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز