شهردار قزوین خبر داد؛

برگزاری دومین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی در قزوین

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۱:۲۰
کد خبر: ۸۲۲۸۷۹
برگزاری دومین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی در قزوین
دکتر صفری در نشست خبری ستاد خدمات سفر: دومین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی با برنامه های متنوع در سرای تاریخی سعدالسلطنه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر علی صفری شهردار قزوین در نشست خبری ستاد خدمات سفر که در استانداری برگزار شد، گفت: مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار گرفته تا شعار ''قزوین شاداب؛ نزدیک ترین مقصد'' محقق شود و میزبان خوبی برای هم وطنان باشیم.

صفری2

دکتر صفری گفت: شهرداری قزوین با اجرای جشنواره ها و برنامه های متعدد از ۱۵ بهمن ماه سال جاری به طور جدی به استقبال بهار رفته است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: اولین برنامه شهرداری برای نوروز ۹۸، حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران بود که غرفه استان قزوین با استقبال خوب بازدیدکنندگان روبه رو شد.

شهردار قزوین گفت: در ایام عید نوروز، مجموعه مدیریت شهری با حمایت شورای اسلامی شهر قزوین، دومین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی را با برنامه های متنوعی در سرای تاریخی سعدالسلطنه برگزار می کند.

دکتر صفری خاطرنشان کرد: پیاده راه سبزه میدان، قبل از پایان سال 97، افتتاح می شود و امیدواریم با اقداماتی که شهرداری قزوین انجام می دهد، نگاه پیاده محوری جایگزین خودرو محوری شود.

این مقام مسوول گفت: در نوروز ۹۸، اتوبوس های گردشگری را در سطح شهر خواهیم داشت و حمل و نقل رایگان به مجموعه سافاری پارک، که سه دره آن  با حضور کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست کشور افتتاح شد، پیش بینی شده است.

دکتر صفری با بیان این که به منظور آماده سازی شهر برای سال نو فعالیت های عمرانی به صورت ضربتی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تقاطع غیرهمسطح امام رضا (ع) به نوعی به بهره برداری رسیده، لاین شمالی آن زیر  بار ترافیکی رفته و لاین جنوبی نیز به زودی به بهره برداری می رسد.

شهردار قزوین گفت: اماکن گردشگری چون حمام قجر و سرای سعدالسلطنه آماده خدمات رسانی به گردشگران است  و امیدواریم با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی بتوانیم میزبان خوبی برای هم وطنان باشیم.

صفری با بیان این که رویکرد مجموعه مدیریت شهری قزوین برقراری عدالت اجتماعی است، گفت: نوروز سال گذشته، برنامه های متنوعی در تمام نقاط کم برخوردار و نواحی منفصل شهر قزوین برگزار کردیم که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و امسال نیز برنامه های شاد و نوروزی در این مناطق برگزار می‌شود.

وی با بیان این که قزوین بیش تر معبر گردشگری بوده است، خاطرنشان کرد: با همکاری خوب شهرداری و سازمان میراث فرهنگی استان، سال گذشته اقامت به مدت یک شب در قزوین، افزایش داشت که اکنون هدف گذاری برای چند روز است.

شهردار قزوین تاکید کرد: هدف همه سازمان ها و ارگان های استان میزبانی خوب برای هموطنان است و در این راستا همراه هم خواهیم بود.

این مقام مسوول با تاکید بر این که تجربه های جهانی و ملی نشان داده ترافیک با گسترس کالبدی معابر تامین نمی شود، گفت: ترافیک موضوع پیچیده ای است که بخش اعظم آن به فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل عمومی باز می گردد.

وی افزود: برمبنای گزارش راهور، با حذف پارک حاشیه ای پیغمبریه، ترافیک سبزه میدان، کاهش یافته است.

صفری3

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز