مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اعلام کرد؛

جشنواره های جوانان در قزوین با محوریت کمک به سیل زدگان

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۶:۳۰
کد خبر: ۸۳۳۴۶۵
جشنواره های جوانان در قزوین با محوریت کمک به سیل زدگان
علایی مقدم گفت: جشنواره های حضرت علی اکبر(ع) در قزوین با محوریت کمک به سیل زدگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین که به ریاست زاهدی استاندار قزوین برگزار شد؛ گفت: جشنواره های حضرت علی اکبر(ع) در تمامی شهرستانهای استان و مراسم های تجلیل از جوانان برتر با محوریت کمک به سیل زدگان کشور در قزوین برگزار می شود.

علایی مقدم اظهار کرد:از سوی هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران و نهادهای مرتبط بیش از ۱۵ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی به استان‌های سیل زده لرستان و گلستان ارسال شد و ماشین‌های آفرود برای کمک رسانی به این مناطق رفتند.

وی بیان کرد: ۳۹۸ کارگاه آموزشی برای 8هزار نفر برگزار شده تا مهارت سمن‌ها افزایش یابد.

علایی مقدم تصریح کرد: ۶۲ تشکل مردم نهاد در استان فعالیت می‌کند که ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه‌های مختلف دولت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با تاکید براینکه جشنواره حضرت علی اکبر با محور کمک به سیل زدگان برگزار می‌شود؛ گفت: مراسم گلریزان در هر شهرستان برگزار خواهد شد تا کمک‌های مردمی جمع آوری شود.

وی بیان کرد: امسال در مجموع از ۱۱۵ جوان برتر تجلیل خواهد شد که ۲۵ نفر از شهر قزوین است.

علایی مقدم تصریح کرد: برای کمک به اشتغال جوانان تعداد ۳۱ طرح پذیرفته شد که پس از بررسی با ۱۶ طرح کارآفرینی موافقت شد که تسهیلات لازم از سوی صندوق کارآفرین امید به آنها پرداخت می‌شود.

اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین به ریاست زاهدی استاندار قزوین و با حضور زرآبادی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شفیعی فرماندار، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و مدیران و دستگاههای اجرایی برگزار شد.

علایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز