مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

جوانان ارزشمندترین سرمایه های ایران اسلامی هستند

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۰:۰۲
کد خبر: ۸۳۵۲۰۰
جوانان ارزشمندترین سرمایه های ایران اسلامی هستند
علایی مقدم در پیامی بمناسبت روز جوان گفت: جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند آینده موفقیت آمیز را در عرصه های جهانی تضمین کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان غیور و متدین ایران اسلامی بویژه جوانان سرافراز استان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم ا...الرحمن الرحیم

جوانان ایران اسلامی الگوی برتر خود را در حضرت علی اکبر (ع) که آئینه تمام نمای نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) می باشد؛یافته و پرتوی از نور مهر وجود او را در تاریخ انقلاب اسلامی خود به نظاره نشسته است.

به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری؛ جوانی فصل جوشش آرمان خواهی و ایجاد تغییرات در محیط پیرامون است چرا که اگر غیر از این بود هیچ امیدی به اصلاح در جوامع وجود نداشت.

جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند آینده موفقیت آمیز  را در عرصه های جهانی تضمین کنند.

جوانی دوران جنبش، تلاش، کوشش، شور و هیجان است. جوان در فطرت و سرشت خویش، حق گرا و خداگراست و ویژگی هایی نظیر تمایل به ابتکار، خلاقیت و زیبایی دارد و باید زمینه های رشد این خصوصیات فطری برای او فراهم شود.

جوانی بهترین، فعال ترین و شاداب ترین دوره عمر هر انسانی است.

حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان ایران اسلامی است و انتظار می رود جوانان عزیز در زندگی خود آن حضرت را الگوی خود قرار دهند.

اینجانب ضمن بزرگداشت و تبریک این روز خجسته؛ روز میلاد حضرت علی اکبر(ص) و روز جوان را تبریک و تهنیت عرض نموده و صمیمانه‌ترین تبریک را نثار روحیه بلند و همت والا و تلاش جوانان برومند ایران اسلامی در راه رسیدن به قله‌های عظمت ملت مسلمان ایران می‌نمایم.

توفیق و موفقیت روزافزون تمامی مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه جوانان غیور و سرافراز کشور را در ظل عنایات خاص حضرت ولی عصر(عج) و زعامت و رهبری نایب برحق امام زمان(عج) حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را از درگاه ایزد منان خواستارم.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین

40002

نظر شما