رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان قزوین:

رسانه‌های استان قزوین در پیشگیری از شیوع کرونا موفق عمل کردند

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۷:۴۹
کد خبر: ۹۸۲۷۹۷
رسانه‌های استان قزوین در پیشگیری از شیوع کرونا موفق عمل کردند
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان قزوین گفت: رسانه های گروهی استان با مشارکت فعال در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موفق عمل کردند.

به گزارش برنا از قزوین، سید حسین بی نیاز اظهار داشت: اصحاب رسانه در استان قزوین از همان روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا در صحنه بودند بویژه صدا و سیما و خبرگزاری‌ها به وظیفه خود بخوبی عمل کردند تا مردم را از پیامدهای این ویروس آگاه کرده و هشدارهای لازم را بدهند.

 

وی بیان کرد: این اطلاع رسانی و هشدارهای پزشکان و کارشناسان بهداشت موجب شد تا بخش زیادی از شهروندان با مسئولان همراهی کنند و در منزل بمانند تا اقدامات انجام شده هدر نرود و به نتیجه برسد.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین یادآور شد: در خصوص ویروس کرونا ۳۷۱۵ لینک خبری داشتیم و ۲۱۶۰ عکس و ویدئو در سایت‌های خبری و فضای مجازی منتشر شد که آگاهی بخش بود و در این زمینه در ردیف استان‌های برتر بودیم.

 

بی نیاز بیان کرد: هفته‌ای دو بار جلساتی به صورت ویدئو کنفرانس توسط مسئولان ستاد کرونا در قزوین برگزار می‌شود و تاکنون ۴ نشست ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، وزیر کشور و مسئولان کشوری برقرار شده و تصمیمات لازم از طریق فضای مجازی منعکس شده است.

 

وی گفت: از تلاش همه رسانه‌ها در انتشار اخبار مرتبط با ویروس کرونا تشکر می‌کنیم و انتظار داریم این احساس مسئولیت همچنان موجب تداوم همکاری‌ها در آگاهی بخشی به شهروندان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز