دستگیری حفاران غیر مجاز در طارم سفلی

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۲:۲۰
کد خبر: ۹۹۸۳۳۲
دستگیری حفاران غیر مجاز در طارم سفلی
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از دستگیری چهار حفار غیر مجاز در اراضی روستای بابا از توابع بخش طارم سفلی استان قزوین خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: پیرو دریافت گزارش مردمی مبنی برحضور تعدادی حفار غیر مجاز در اراضی روستای بابا از توابع بخش طارم سفلی در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه تیمی متشکل از فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان و پرسنل این مرکز به  محل اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری  چهار تن از حفاران غیر مجاز در این منطقه شدند.

علیرضا خزائلی اظهار کرد: در این عملیات ادوات حفاری به همراه یک قبضه اسلحه شکاری دو لول , سه قبضه چاقو کشف و ضبط  به همراه افراد خاطی جهت سیر مراحل قانونی به فرماندهی بخش انتظامی سیردان تحویل داده شد.

این مسئول یادآور شد: شهروندان و هم استانی‌های عزیز می توانند برای اعلام گزارش کشف اشیای تاریخی، تخریب و یا انجام حفاری‌های غیرمجاز با شماره ۳۳۲۳۶۹۶۶ و ۳۳۲۴۰۲۳۵ (به صورت شبانه روزی) با فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان تماس گرفته تا با اقدام به‌ موقع میراث‌بانان از وقوع جرائم این حوزه و تعرض به آثار ارزشمند تاریخی جلوگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز