رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم:

یگان ویژه بازوی قدرتمند نظام برای مقابله با فتنه‌ها است

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۷:۵۱
کد خبر: ۴۳۸۰۲۶
یگان ویژه بازوی قدرتمند نظام برای مقابله با فتنه‌ها است
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: یگان ویژه در کارزار حوادث و رخدادهای مختلف، بازوان قدرتمندی برای دفاع از آرمان و ارزش‌های انقلاب بوده و بدون شک یگان ویژه قدرت و اقتدار نظام در مقابله با ناهنجاری‌ها و فتنه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس ، حجت الاسلام والمسلمین  حسین ملکا در دیدار حسن رودباری فرمانده یگان ویژه استان قم با اشاره به عملکرد مؤثر و مطلوب یگان ویژه در فتنه 88 بیان کرد: نیروهای مؤمن و ولایتمدار یگان ویژه در کارزار حوادث و رخدادهای مختلف،بازوان قدرتمندی برای دفاع از آرمان و ارزش‌های انقلاب بوده‌اند.

وی از عملکرد نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور تقدیر کرد و ادامه داد: احساس امنیت در بین مردم، رعب و وحشت در وجود مخلان نظم و ایجاد امنیت نشانه اقتدار و قدرت نیروی انتظامی است که موجب خشنودی همه دلسوزان به نظام شده است.

ملکا تصریح کرد: حفظ کرامت و حرمت انسان‌ها از واجبات است و تمام مسؤولان و کارگزاران در هر جایگاه و سازمانی هستند باید به این موضوع اهمیت داده و در خدمت مردم باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور مقتدرانه پلیس در استان قم کاملا مشهود است ‌خاطر نشان کرد: خدمت در قم متفاوت‌تر از سایر استان‌ها است چرا که استان مقدس قم در شاهراه مواصلاتی دیگر استان‌های کشور قرار گرفته است و وجود حوزه‌های علمیه و تردد شخصیت‌های کشوری و لشکری در این استان، ‌به حساسیت این شهر افزوده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با اشاره به عملکرد مؤثر و مطلوب یگان ویژه در فتنه 88 گفت: تجربه ثابت کرده نیروهای مؤمن و ولایتمدار یگان ویژه در کارزار حوادث و رخدادهای مختلف، بازوان قدرتمندی برای دفاع از آرمان و ارزش‌های انقلاب بوده و بدون شک یگان ویژه قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برخورد و مقابله با ناهنجاری‌ها و فتنه‌ها است.

وی تأکید کرد: اقتدار و نمایش قدرت یگان ویژه با اجرای رزمایش‌ها و مانورها می‌تواند تا حد بسیار بالایی احساس امنیت در سطح جامعه و ایجاد رعب و وحشت در وجود مخلان نظم و امنیت را به همراه داشته باشد.

فرمانده یگان ویژه استان قم در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در یگان ویژه ارائه کرد و گفت: یگان ویژه شاخه‌ای از نیروی انتظامی و تنها یگان رده احتیاط استان به شمار می­آید که با بهره گیری از نیروهای جوان، جسور و انقلابی، در خدمت تأمین امنیت و آرامش جامعه است.

وی با تشریح وظایف این یگان در کنترل اجتماعات غیرقانونی و مقابله با جرایم خشن، اظهار کرد: سیاست یگان ویژه به خصوص در سال­‌های اخیر، استفاده از سرمایه گران بهای پشتیبانی مردمی است و هدف اصلی ما این است که مردم با مشاهده یگان ویژه، احساس آرامش و امنیت داشته باشند.

رودباری برگزاری فعالیت­‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه­‌های مختلف را از برنامه‌­های یگان ویژه استان قم برای افزایش اعتماد و آشنایی مردم با این یگان برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز