قهرمان کاراته جهان در قم تجلیل شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۱۸:۲۴
کد خبر: ۶۴۶۲۳۱
قهرمان کاراته جهان در قم تجلیل شد
به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت کاراته قم امیرمهدی زاده قهرمان کاراته جهان مورد تجلیل واقع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، طی مراسمی در شب میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری هیئت کاراته قم امیر مهدی زداه کاراته کای پرافتخار استان قم و غلامرضا دباغیان مربی با دانش و سازنده کاراته کشور و قم مورد تقدیر واقع شد.

این مراسم با حضور مهندس سیدمهدی صادقی استاندار، امیرآبادی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی، سیار فرماندار، جلالی ریئس شورای شهر و عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین آشوری دبیر فدراسیون کاراته و تعدادی دیگر از مسئولین استانی به نیک فرجام رسید.

حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان اولین در این مراسم که در آن رئوسای هیئت های ورزشی و جمع کثیری از جامعه کاراته استان قم و بخصوص پیشکسوتان در آن حضور داشتند حضور مسئولین استانی و کشوری را خیرمقدم گفت و تلاش ها و موفقیت های مهدی زاده را بی نظیر عنوان کرد.

جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در سخنان خود از برگزاری آیین تجلیل از مهدی زاده توسط شورای شهر قم خبر داد و عنوان کرد: امیر مهدی زاده  یکی از قهرمانان با اخلاق ما در ورزش است و به خاطر دارم که یکی از مدال با ارزش  خودشو که از رقابت های جهانی به دست آورده بود در حرکتی جوانمردانه و برگرفته از منش پهلوانی به نفع ایتام قم به فروش گذاشت.

آشوری دبیر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم در سخنان خود اظهار داشت: اینکه مهدی زاده به درخواست فدراسیون کاراته کشور ژاپن در این کشور که مهد کاراته جهان است، یک هفته سمینار آموزشی برگزار می کند مایه افتخار برای ایران اسلامی است و باید به آن بالید.

امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی نیز در گفته هایش در مورد مسکن وشغل ورزشکاران سخنانی بازگو کرد و گفت: امیدوارم برای مسئله مسکن و شغل امیر مهدی زاده فکری شود و دستگاههای دولتی که قانون نیز دست آنها را باز گذاشته در خصوص ایشان مساعدت کنند.

در انتهای مراسم تجلیل از امیر مهدی زاده، مربی ارزنده کاراته استان قم و کشورمان غلامرضا دباغیان نیز مورد تقدیر قرار گرفت و وی در گفته های خود ابراز کرد: اگر به امیر مهدی زاده پهلوان مهدی زاده بگوییم اغراق نکردیم و ایشان واقعا یک پهلوان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز