محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان قم در ایام نوروز

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۳:۲۸
کد خبر: ۶۸۷۲۹۵
محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان قم در ایام نوروز
سرپرست پلیس راه استان ، محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان قم در ایام نوروز را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  سرهنگ  پناهی در این خصوص گفت: در ایام نوروز محدودیت هایی در تاریخ های 4 ، 12 و 13فروردین  در محورهای برون شهری استان اجرا می شود.

وی گفت: رفت و آمد همه وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی ، کامیون و کامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای شنبه مورخ 04/01/97 و یکشنبه 12/01/97 از محورهای سلفچگان - قـم ، جاده قدیم کاشان - قم ، آزاد راه کاشان - قم و جاده قدیم تهران – قم و بالعکس ممنوع است.

پناهی با بیان اینکه آزاد راه سلفچگان - ساوه یا محور قدیم سلفچگان - ساوه برای مسیر جایگزین در این محورها در نظر گرفته شده است افزود: وسایل نقلیه سنگین باربری که در زمان اجرای محدودیت و ممنوعت از استانهای جنوبی کشور (هرمزگان ، سیستان و بلوچستان ، کرمان و یزد) به سمت تهران در حرکت هستند باید از مسیر (سه راهی نطنز ، مورچه خورت ، دلیجان ، سلفچگان - ساوه و بالعکس) رفت و آمد کنند.

وی گفت: همچنین از ساعت 7 تا 12 روز دوشنبه مورخ 13/01/97 رفت و آمد همه وسائل نقلیه از محور کهک به قم و از ساعت 15 تا 24 از سمت قم به کهک ممنوع است و رانندگانی که قصد رفت و آمد از محور کهک به قم و بالعکس را دارند می توانند از مسیر جاده معدن منگنز به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

سرپرست پلیس راه استان خاطرنشان کرد: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13/01/97 در همه محورهای برون شهری استان ممنوع است و وسایل نقلیه سنگینی باربری (تریلی ، کامیون و کامیونت ) که از استان‌های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند می توانند از محورسلفچگان - ساوه - تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز