مدیردارالقرآن علامه طباطبایی:

زمینه ورود افراد دلسوز به آموزش و پرورش فراهم شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۱:۰۷:۰۹
کد خبر: ۸۴۴۳۵۱
زمینه ورود افراد دلسوز به آموزش و پرورش فراهم شود
مدیردارالقرآن علامه طباطبایی با بیان اینکه سالم سازی نسل آینده جز در گرو توجه به آموزش و پرورش نیست گفت: باید زمینه ورود افراد دلسوز، متعهد و متدین در آموزش و پرورش فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی نجفی قدسی جمعه شب در آئین افتتاح ساختمان جدید دارالقران امام علی(ع) در جوار بیت مرحوم علامه طباطبایی در قم، اظهار داشت: استفاده از روحانیون در راس آموزش و پرورش موجب کمک به تربیت و پرورش بهتر کودکان را فراهم می کند.

وی ادامه داد: نتیجه بی توجهی به آموزش و پرورش، کلیپی بود که در فضای برخی مدارس کشور منتشر شد و انسان از الفاظ به کارگرفته شده در این کلیپ شرم می کند.

مدیردارالقرآن علامه طباطبایی، آموزش و پرورش را محل تربیت نسل آینده دانست و گفت: باید افراد دلسوز توجه بیشتری به آموزش و پرورش داشته باشند.

وی درادامه با بیان اینکه 35 هزار مسجد از 75 هزار مسجد موجود در کشور فاقد امام جماعت است گفت: مساجد به دلیل اینکه تمام کودکان و قشرهای مختلف در آن حضور می یابند باید مورد توجه و تاکید جدی تر باشد.

وی با بیان اینکه ربیع و بهار قرآن ماه رمضان است گفت: رمضان ماه عبادت و بندگی به درگاه معبود است و باید از فیوض های این ماه برای دعا و مناجات و ارتباط با معبود نهایت استفاده را کرد.

نجفی قدسی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید دارالقرآن امام علی(ع) افزود: این ساختمان که در کنار بیت مرحوم علامه طباطبایی(ره) ساخته و به این مجموعه افزوده شده است علاوه بر سالن جلسات دارای چندین کلاس های درس نیز است که در توسعه فعالیت های این مرکز قرآنی کمک شایانی می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز