۶ قرارداد در سومین روز از نمایشگاه ایران نانو منعقد شد

۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۳۰۱۷
۶ قرارداد در سومین روز از نمایشگاه ایران نانو منعقد شد
در سومین روز از نمایشگاه ایران نانو ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری و همکاری میان شرکت‌های فعال در حوزه نانو منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ سومین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو با امضای ۶ قرارداد همکاری و سرمایه‌گذاری شروع شد. مراسم آیین امضای قرارداد در حوزه توصعه محصولات فناورانه پیش از ظهر امروز با حضور دکتر سعید سرکار در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

قرارداد صنعتی فروش تضمینی ۲ هزار تن رنگ FBEتا پایان سال ۱۴۰۱ میان شرکت پکاشیمی و نورد لوله اهواز منعقد شد. این قرارداد از خروج ۱۰ میلیون دلار ارز در سال جلوگیری می‌کند. این پوشش در اتصالات نفتی و آب و فاضلاب به کار می‌رود و تاکنون در انحصار آمریکا و اروپا بوده است.

۵ مورد از این قراردادها از طرح‌های خروجی برنامه حمایتی نانواستارتاپ ستاد فناوری نانو بودند. تفاهم‌نامه فروش سیستم تصفیه ذرات معلق دود و گردوغبار میان استارتاپ پنتا و شرکت سرکان تهویه، تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری تولید پکیج‌های تجاری تصفیه آب و پساب به صورت پیوسته برای استفاده در معادن و کارخانجات فرآوری مواد معدنی میان استارتاپ نانو کویتا و هولدینگ صنایع نانوتک آینده منعقد شد.

همچنین تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری تولید نیمه صنعتی پوشش‌های سیلیکونی مخصوص مقره‌های برق میان استارتاپ نانوبسپار سپهر و هولدینگ صنایع نانوتک آینده، تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری تولید و فروش دستگاه نانوامولسیون مورد استفاده در صنایع مختلف اعم از آرایشی، بهداشتی، غذایی، نفت و گار میان استارتاپ آویسا و شرکت راهبران فناوری سیمرغ کیش، تفاهم‌نامه مشارکت در تولید و فروش پد ضدعفونی کننده آبی میان استارتاپ نانوپاینده پاک و شرکت صنایع بسته بندی توان افزای شهریار نیز در این مراسم به امضا رسید.

طرح حمایتی نانواستارتاپ از سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد و تاکنون ۱۵۰ هسته فناور در آن تشکیل شده که از این میان ۶۲ محصول توسعه یافته و حال ۵ محصول از این ۶۲ مورد به مرحله جذب سرمایه و تولید رسیده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما