استارتاپ های عجیب هم درآمد دارند؟

۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ۲۰:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۳۴۱۷
استارتاپ های عجیب هم درآمد دارند؟
با وجود اینکه ایده‌های تشکیل استارتاپ ها معمولا رفع نیازهای روزمره افراد را هدف می‌گیرند، اما در این میان کسب‌وکارهای نوآوری وجود دارند که به نظر می‌رسد تمام قوانین را زیر پا گذاشته‌اند و با ایده‌های عجیب خود موفق شده‌اند.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ بسیاری از استارتاپ ها نیاز‌های روزمره افراد را در مرکز فعالیت خود قرار داده‌اند. اما در این بین برخی از استارتاپ‌های جهان فعالیت‌های غیرمعمول و عجیبی دارند.

با کمی جست‌وجو می‌توان به این قضیه پی برد که راه‌اندازی استارتاپ «عجیب» مترادف با «ناموفق» نیست. 

استارتاپ های عجیب و میزان درآمد آن‌ها

I Do Now I Don’t: جاش اوپرمن این شرکت منحصر به فرد را پس از اینکه نامزد سه ماهه‌اش او را ترک کرد، با بودجه 57 هزار دلاری راه اندازی کرد. او توانست احساس مخربی را که تجربه کرده بود به جان بخرد و آن را به یک استارتاپ موفق تبدیل کند.

I Do Now I Don’t یک مکان برای جواهرات مرغوب و برای کسانی مناسب است که دیگر نیازی به حلقه خود ندارند. از این فروشگاه آنلاین، مردم قیمت بسیار بهتری نسبت به فروشگاه محل خرید حلقه یا انگشتر خود دریافت می‌کنند.

Parihug: انسان‌ها در زندگی خود به آسایش و محبت نیاز دارند و Parihug اینجاست تا آن را به آنها بدهد. این استار‌تاپ، خرس‌های عروسکی مجهز به بلوتوث و وای‌فای را ایجاد می‌کند که می‌توانند کسی را در آغوش بگیرند و تقریباً شبیه به یک فرد واقعی عمل می‌کنند.

DiedInHouse: این استارتاپ تاریخچه اتفاقاتی را که در هر خانه رخ داده است، در ازای ۱۲ دلار در اختیار دیگران می‌گذارد. افرادی که نگران این هستند که در خانه جدیدی که خریده‌اند فردی مرده یا قتلی رخ داده باشد، می‌توانند از وب سایت این استار‌تاپ برای فهمیدن تاریخچه خانه استفاده کنند. این استار‌تاپ در حال حاضر اطلاعات ۴.۵ میلیون خانه را در اختیار دارد.

Something Store: این استار‌تاپ یک فروشگاه آنلاین است، اما تفاوتی اساسی با دیگر فروشگاه‌های آنلاین دارد. کاربر در این فروشگاه فقط می‌تواند ۱۰ دلار پرداخت کند و کالای موردنظر هم نامشخص است! این استا‌رتاپ به صورت تصادفی کالایی را انتخاب می‌کند و برای او می‌فرستد تا غافلگیر شود.

Bakeys: این استار‌تاپ کارد، قاشق و چنگال‌هایی تولید می‌کند که خوراکی هستند. این وسایل از جنس گندم، برنج و ارزن هستند و طرفداران زیادی در کشور پرجمعیت هند پیدا کرده و حدود چهار سال است که مشغول به فعالیت است.

Task Rabbit: اگر فردی کارهای خود را پشت گوش می‌اندازد، این استار‌تاپ توانسته این مشکل را حل کند. Task Rabbit وابسته به شرکت IKEA، افرادی را که کارهای خود را پشت گوش می‌اندازند، به افرادی متصل می‌کند که حاضرند این کارها را برایشان انجام بدهند. با ثبت نام در این سایت در ازای انجام کارهایی مانند شستن ماشین، تعمیر مبل یا نوشتن تکالیف روزانه پول کمی پرداخت خواهند کرد.

استارتاپ‌ عجیب هوافروشی

شاید تا چند سال پیش فروش هوا، یکی از ناممکن‌ترین چیزهایی بود که به ذهن کسی می‌رسید. اما امروزه با آلودگی‌هایی که در برخی کلان‌شهرهای دنیا، گریبان‌گیر شهروندان شده‌ است، دیگر فروش هوا دور از انتظار نیست.

Vitality Air یک استار‌تاپ موفق فروش هوا در چین است. چرا که کاربران این استارتاپ، عقیده دارند که اگر در یک روز پر از آلودگی به چین سفر کنید، حتما به هوای تازه نیاز پیدا می‌کنید. این استارتاپ به نوعی هوا را می‌فروشد و حتی نحوه استفاده از هوا را در وب‌سایت خود آموزش می‌دهد. امروزه این شرکت تنها در چین ماهانه ۱۰ هزار بطری هوا می‌فروشد.

این استارتاپ‌های عجیب، تنها چند کسب‌وکار نوآور عجیب دنیا هستند. امروزه استارتاپ‌های فراوانی در دنیا فعالیت می‌کنند که کارکردهای عجیبی دارند. این نشان می‌دهد که هر ایده‌‎ نوآور در دنیای امروزی شانس موفقیت‌ بسیاری دارد.

انتهای پیام/
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز