مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی تعمیرات اساسی ساختمان خدمات بندر شهید رجایی

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۵۵۱۳
آغاز عملیات اجرایی تعمیرات اساسی ساختمان خدمات بندر شهید رجایی
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، از آغاز عملیات اجرایی ساختمان خدمات اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با هدف ارائه خدمات مطلوبتر رفاهی و بانکی و تمشیت امور ارباب رجوعان و مراجعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علیرضا محمدی کرجی ران از انجام تعمیرات دوره ای با هدف افزایش طول عمر ساختمان های رفاهی و خدماتی بندر شهید رجایی بر اساس تدوین یک برنامه نظام مند سخن به میان آورد و گفت: عملیات اجرایی ساختمان خدمات به منظور بهبود وضعیت خدمات رسانی به مراجعین، کارمندان و افزایش بهره وری از فضا رفاهی و بانکی در حال انجام است.

وی افزود: در فرآیند اجرای این پروژه بر اساس الزامات و نگرش های جدید طراحی تخریب و تعویض کامل سقف، اجرای پوشش دکوراتور، اجرای کامل تاسیسات مکانیکی، برقی و شبکه ارتباطات و مخابرات انجام می شود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با اشاره به فرآیند اجرایی این پروژه بر اساس استانداردها و با رویکرد الزامات زیست محیطی و بهداشتی اظهار داشت: براساس آیین نامه ها مقررات ملی ساختمان سقفهای ایرانیتی قدیمی جمع آوری و سقفهای ساندویچ پنل جدید همراه با سقف کاذب متناسب با شرایط اقلیمی جایگزین می شود.

محمدی کرجی ران روشنایی این پروژه را منطبق با معیارهای استاندارد و الزامات  بهینه سازی مصرف سوخت اعلام کرد و گفت: در اجرای این پروژه مبلغی بالغ بر  370 میلیارد ریال تامین شده و در مدت زمان 18 ماهه انجام پروژه برای 35 نفر به شکل مستقیم و 16 نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز