فرمانده انتظامی هرمزگان خبرداد:

انهدام باندسارقان به بعنف وموبایل قاپ با۵۰فقره سرقت در هرمزگان

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۱:۵۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۳۹۲۶۸
انهدام باندسارقان به بعنف وموبایل قاپ با۵۰فقره سرقت در هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام باند 6 نفره سارقان بعنف و موبایل قاپ با 50 فقره سرقت در شهرستان بندر عباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، سردار غلامرضا جعفری درباره جزئیات این خبر گفت : با توجه به افزایش وقوع موبایل قاپی در سطح شهرستان بندرعباس و وقوع چندین فقره سرقت موبایل توسط سارقین حرفه ای با شیوه یک نفر موتور سوار و یک نفر ترک نشین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: به منظور دستگیری سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت های مشابه اکیپی مجرب از کارکنان اداره مبارزه باسرقت به محل های مورد سرقت اعزام شدند .

سردار جعفری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات گسترده متهمان را شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان اذعان کرد: مأموران پس از شناسایی متهمان با تشکیل چندین اکیپ به مخفی گاه متهمان اعزام و در یک اقدامی غافلگیرانه6 نفر از متهمان را دستگیر و در بازرسی از منازل آنان تعداد 9 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند شناسایی و کشف شد. 

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه متهمان پس ازانتقال به آگاهی و مواجه با ادله و مستندات لب به اطراف گشودند تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس، متهمان به 50 فقره سرقت به عنف و موبایل قاپی در سطح شهرستان اقرار کردند. 

جعفری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست تا نسبت به وقوع این گونه سرقت ها حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز