کشف ۶۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۳۶۱۶۶۴
کشف ۶۷۰۰۰  لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
سرپرست تعزیرات حکومتی هرمزگان ،از کشف 17،000 لیتر گازوئیل قاچاق در ابوموسی و 50000 لیتر در میناب خبر داد .

به گزارش  خبرگزاری برنا از هرمزگان، مرتضی ممیزی گفت:ماموران پایگاه دریابانی ابوموسی در پی  اخبار واصله مبنی بر قاچاق سوخت در حوالی یک جزیره به یک فروند لنج برخورد کرده که با رعایت جوانب ایمنی آن را توقیف که در بازرسی مشخص شد حامل سوخت قاچاق است.

ممیزی ،  با بیان اینکه سوخت کشف شده پس از تخلیه به شرکت نفت تحویل داده شد ، توضیح داد تحقیقات اولیه انجام و مراتب را صورتجلسه و جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اضافه کرد : پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرلنگه رسیدگی و شعبه پس از بررسی و تحقیقات لازم، تخلف را احراز، مبلغ  10 میلیارد و 791 میلیون ریال جزای نقدی وصول شد.

ممیزی در بخش دیگری از سخنان خود ، مطرح کرد : پایگاه دریابانی شهرستان میناب نیز  50،000 لیتر گازوئیل کشف کردند.

سرپرست تعزیرات حکومتی هرمزگان ، افزود : مامورین پایگاه دریابانی شهرستان میناب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی دریایی 2  فروند شناور که در حال یدک یک مشک ماری به سمت عمق بودند، را توقیف کردند .

12

این مسئول با بیان اینکه مجرمان به محض دیدن مامورین طناب یدک مشک را پاره کردند و از محل متواری شدند ، ادامه داد : اکیپ گشت جهت بررسی صحنه به محل اعزام شده که در نزدیکی مشک ماری متوجه شدند که فردی به درون آب افتاده که سریعا"وی را از آب بیرون آورده و نجات دادند و سوخت مکشوفه تحویل شرکت نفت می شود.

وی ، توضیح داد : تحقیقات اولیه انجام و مراتب را صورتجلسه و جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد .

سرپرست تعزیرات حکومتی هرمزگان ، بیان داشت : پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان میناب رسیدگی و شعبه پس از بررسی و تحقیقات لازم، تخلف را احراز، علاوه بر ضبط کالا و مبلغ  17 میلیارد و 247 میلیون ریال جزای نقدی وصول شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز