معاون آموزش ابتدایی آموزش پرورش ناحیه یک بندرعباس؛

برگزاری طرح شهاب با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزان

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۸:۱۵
کد خبر: ۳۶۲۱۲۳
برگزاری طرح شهاب با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزان
معاون آموزش ابتدایی آموزش پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: طرح شهاب با حضور بیش از شش هزار و480 دانش آموز پایه چهارم ابتدایی این ناحیه آموزشی با هدف شناسایی وهدایت استعدادهای برتر درحال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، حوریه حاجی زاده در حاشیه جلسه توجیهی اولیاءدانش آموزان که با حضور زینلی پور معاون پژوهش دانشگاه هرمزگان برگزار شد، از روند مطلوب طرح شهاب در مدارس آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس خبر داد.

وی با اشاره به اینکه "شهاب"  یعنی " شناسایی و هدایت استعدادهای برتر" افزود: مطابق با سیاست‌های نوین اتخاذشده در بنیاد ملی نخبگان، جدا از نمرات درسی دانش آموزان، هردانش‌آموزی که توانایی برجسته‌ای در حوزه‌های مختلف استعدادی از خود بروز دهد و از خلاقیت و پشتکار نیز بهره‌مند باشد دربرگیرنده طرح شهاب می باشد.

حاجی زاده اظهار داشت: طرح شهاب با حضور بیش از شش هزار و480 دانش آموز پایه چهارم مستل ابتدایی درحوزه شهری وروستایی این ناحیه آموزشی از ابتدای سال تحصیلی جاری شروع که به گفته وی تاکنون جلسات متعددی با مدیران،معلمان ،کارکنان اداری واولیاء دانش آموزان  در راستای آگاهی بخشی و شناساندن اهداف طرح شهاب به مجریان برگزرا شده است.

معاون ابتدایی آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس ؛ شناسایی و هدایت آموزشی، تربیتی و معنوی مستعدان از دوره ابتدایی تا پایان دوره متوسطه با سازوکار مناسب برای افزایش هویت دینی و ملی دانش آموزان و احساس مسئولیت نسبت به ایفای نقش سازنده در کشور را مهم ترین هدف از اجرای طرح شهاب عنوان کرد.

لازم به ذکر است که طرح شهاب (شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) که مهم ترین طرح شناسایی مستعدان در عرصه آموزش عمومی است، در سال 1386به تصویب هیات امنای بنیاد ملی نخبگان کشور در آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز