بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن بصیرت‌افزایی نسل جوان است

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۲:۱۳
کد خبر: ۴۹۶۵۶۵
بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن بصیرت‌افزایی نسل جوان است
کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی هرمزگان، هدایت و بصیرت‌افزایی دانشجویان را بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: تعمیق باورهای دینی از اهداف گفتمان های دینی در دانشگاه هاست.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، محمود رجبی چهارشنبه 1 آذر ماه 95 گفت: بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن هدایت و بصیرت‌افزایی دانشجویان است و اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز با توجه به این مهم، برگزاری گفتمان های دینی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و دانشگاه ها به دنبال تعمیق باورهای دینی، رفع شبهات اعتقادی و حل مسایل فردی در حوزه دین است.

کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به نحوه برگزاری گفتمان دینی در دانشگاه ها تصریح کرد: گفتمان دینی از طریق تبادل و تعامل کلامی چهره به چهره در یک ارتباط دوسویه مبلغ و مخاطب به صورت گفتمان در فضای دانشگاه ها برگزار می‌شود.

رجبی با اشاره به اینکه برگزاری گفتمان های دینی تاثیر بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارد، تصریح کرد: برگزاری گفتمان های دینی از ضروریات جامعه است و این سازمان بر برگزاری آنهاتاکید جدی دارد.

وی در پایان تصریح کرد: تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز به عنوان یک دستگاه فرهنگی برنامه های متعددی را اجرا می کند و یکی از مهم ترین برنامه های اجرایی در این زمینه برگزاری گفتمان های موضوعی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز