استاندار هرمزگان در نشست با بانوان شاغل در استانداری هرمزگان:

ظرفیت بانوان توانمند در مناصب مختلف مدیریتی در هرمزگان به کار گرفته شده است

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۶:۴۷:۱۲
کد خبر: ۹۶۵۳۶۳
ظرفیت بانوان توانمند در مناصب مختلف مدیریتی در هرمزگان به کار گرفته شده است
استاندار هرمزگان از تلاش بانوان شاغل در استانداری هرمزگان قدردانی کرد و گفت: در مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان، بانوان توانمندی مشغول به کار هستند که از جمله آنها در استانداری هرمزگان است و شاهد تلاش های گسترده ای از سوی آنان برای ارائه خدمات به مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریدون همتی در نشست با بانوان شاغل در استانداری هرمزگان با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و زن، عنوان کرد: توجه ویژه به نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی بسیار مهم و دارای اولویت است و در این راستا ما تلاش کرده‌ایم تا امکانات مناسب برای نیروی انسانی شاغل در استانداری هرمزگان فراهم شود.

 
وی از تلاش بانوان شاغل در استانداری هرمزگان قدردانی کرد و افزود: در مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان، بانوان توانمندی مشغول به کار هستند که از جمله آنها در استانداری هرمزگان است و شاهد تلاش های گسترده ای از سوی آنان برای ارائه خدمات به مردم هستیم.
 
استاندار هرمزگان ادامه داد: استفاده از ظرفیت بانوان توانمند در عرصه های مدیریتی یکی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید بوده که ما نیز تلاش کردیم با انتصاب بانوان توانمند در مسئولیت‌های بسیار مهم از ظرفیت‌های این قشر در راستای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استان استفاده کنیم.
 
همتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانوان در زمینه های مختلف به ویژه در عرصه مدیریت توانسته‌اند عملکرد رضایت بخشی را در استان هرمزگان داشته باشند و این امر بیانگر توانایی های گسترده این قشر است.
 
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بانوان شاغل در استانداری هرمزگان به عنوان مجریان برگزاری انتخابات در مجموعه ستاد انتخابات استان، در ایجاد شرایط برگزاری انتخاباتی قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم تلاش های گسترده ای داشته اند.
 
استاندار هرمزگان اظهار داشت: همچنین در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی برای بانوان در هرمزگان، بیمارستان تخصصی زنان و زایمان در بندرعباس احداث شده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.
 
همتی تصریح کرد: اختصاص حق مرزی به کارمندان دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان از جمله دیگر مواردی بوده که مورد پیگیری قرار گرفته است.
نظر شما