آغاز چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در همدان

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۶:۲۸
کد خبر: ۸۷۶۴۶۴
آغاز چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در همدان
آیین گشایش چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در سالن امام علی (ع) همدان و به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، آیین گشایش چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان معاون امور دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فاوری در سالن امام علی (ع) همدان و به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

دبیر کل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در این مراسم گفت: در این مسابقات نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از ۱۳۳ دانشگاه و ۳۱ استان کشور به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا شرکت دارند.

مهرداد عنبریان با اشاره به اینکه این مسابقات از روز پنجشنبه سوم مرداد ماه آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: جدول بازی های این المپیاد مشخص شده است و تیم ها و نفرات شرکت کننده حریفان خود را شناخته اند.

وی افزود: این رقابت ها در ۹ رشته والیبال چهار نفره، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل کوچک، آمادگی جسمانی، فریزبی، طناب زنی، هفت سنگ مهارتی، پرتاب دارت و هندپلو در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: نزدیک به ۱۳۰ تن از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در برگزاری این المپیاد مشارکت دارند.

عنبریان عنوان کرد: از همدان نیز پنج تیم از دانشگاه های بوعلی سینا، صنعتی، پیام نور و علمی کاربردی در این المپیاد حضور دارند.

وی ادامه داد: رشته های انفرادی این المپیاد در مدت سه روز و رشته های تیمی نیز در مدت پنج روز مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند.

دبیر کل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور بیان کرد: این دوره از مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و ورزشکاران خوبی در آن شرکت کرده اند.

دانشکده تربیت بدنی دانشگاه بوعلی سینا در دسته دانشکده های برتر کشور قرار دارد.

تیم های شرکت کننده در این مسابقات به صورت استانی در سالن امام علی (ع) رژه رفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز