با مدیرت اصولی، منظم و منطقی می‌توان بحران کرونا را پشت‌سر گذاشت؛

شکری: ابطحی خدمات درخشان خود در صندوق را ماندگار کرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۹۴۱۲
شکری: ابطحی خدمات درخشان خود در صندوق را ماندگار کرد
مفسر و تحلیلگر باسابقه ورزشی معتقد است دنیای امروز درحال تجربه کردن وضعیت متفاوت و خاصی است که با مدیریت اصولی، منظم و منطقی مطابق با استانداردها و پروتکل‌های وزارت جهانی بهداشت می‌توان از بحران کرونا عبور کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی شکری، مفسر و تحلیل‌گر باسابقه رادیو ورزش در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: جامعه ورزش و مدیران ورزشی ما اگر از یک الگوی صحیح مدیریتی در دنیا و مطابق با استانداردها پیروی کنند می‌توانیم از شرایط بحرانی حال حاضر دور شویم.

او افزود: در دنیا استانداردهایی برای برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی وجود دارد؛ آنچه که امروز در کشور ما باید انجام شود پیروی از دستورات وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا است. باید تمامی سرمایه های خود چه از لحاظ زیرساخت‌ها و چه به لحاظ مالی را به کار گیریم تا ازین مرحله سخت عبور کنیم.

شکری با بیان اینکه "درحال حاضر رشته‌های ورزشی در دنیا سطح بندی شده‌اند" توضیح داد: بر اساس میزان ریسک خطر پذیری رشته‌های ورزشی در جهان سطح بندی و طبقه‌بندی شده‌اند. بعضی از رشته‌ها درحال تست هستند تا میزان خطر پذیری آنها در برابر ویروس کرونا به‌دست آید. در کشور با در نظر گرفتن الگوهای استاندارد فدراسیون‌های جهانی می‌توان شرایط فعلی را کنترل کرد و پیش برد. ورزشکاران المپیکی ما برای شرکت در رقابت‌های حساس سال آینده باید کیفیت و آمادگی لازم را داشته باشند.

گزارشگر رادیو ورزش درباره نقش فرهنگ‌سازی رسانه‌ها در کنترل وضعیت بحرانی حال حاضر جامعه اظهار کرد: بالابردن اطلاعات و دانش مردم نسبت به راه‌های کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیشترین نقش رسانه‌ها در دنیای امروز است که به بهبود شرایط فعلی کمک شایانی می‌کند. خوشبختانه تعامل خوبی میان رادیو و جامعه پزشکی کشور وجود دارد و باعث می‌شود اطلاعات دقیقی در اختیار مردم قرار گیرد. رسانه‌ها نقش پررنگی در فرهنگ‌سازی رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی ایفا می‌کنند.

او با بیان اینکه" قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در همه جای دنیا سرمایه‌های گرانقدر و پر ارزشی هستند" تاکید کرد: مردم با یاد و خاطره قهرمانان ورزشی زندگی می‌کنند، این قهرمانان الگوی جامعه هستند و در گذشته دور و نزدیک برای مردم افتخار کسب کرده‌اند. احترام به این قشر از جامعه وظیفه کل آحاد مردم است نه قشر و سازمان خاص.

شکری با تاکید براینکه سوابق درخشان دکتر ابطحی در سطح مدیرتی کشور نمود خود را به خوبی در صندوق نشان داده است، گفت: از وقتی که دکتر ابطحی در راس صندوق قرار گرفته‌اند با توانایی بالای مدیریتی خود و نگاه ویژه‌ای که به پیشکسوتان داشته‌اند توانستند گام‌های بسیار مثبت و موثری برای جامعه پیشکسوتان و قهرمانان بردارند. برگزاری مراسم‌های باشکوه صندوق نشان دهنده نگاه عمیق و باز دکتر ابطحی به این قشر از جامعه باتوجه به تمامی محدودیت‌های موجود است. جا دارد که از ایشان تشکر و قدردانی کنم.

نظر شما