رامین عتیقه‌چی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات اسکیت مجازی در دوران قرنطینه برگزار شد/ تیم ملی هاکی روی یخ ما اجازه حضور در رقابت‌های بین‌المللی را پیدا کرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۱:۴۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۰۲۹۰
مسابقات اسکیت مجازی در دوران قرنطینه برگزار شد/ تیم ملی هاکی روی یخ ما اجازه حضور در رقابت‌های بین‌المللی را پیدا کرد
دبیر فدراسیون اسکیت گفت: اجازه حضور تیم‌های ملی هاکی روی یخ بانوان و آقایان ایران در رقابت‌های بین‌المللی داده شد. مجموعه تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات با تیم‌های ملی آقایان و بانوان ایران، به عدد 8 می‌رسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رامین عتیقه‌چی، دبیر فدراسیون اسکیت، در رابطه با فعالیت‌های این فدراسیون در دورانی که ورزش قهرمانی و رقابت‌های ملی و بین‌المللی لغو شدند، بیان کرد: در بخش فعالیت‌های ورزشی باشگاه‌های ما به ویژه آکادمی اسکیت آزادی که فضای بازی دارد، باشگاه انقلاب و زمین یخ ایران مال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت‌های گسترده‌ای در بخش آموزشی انجام شد. این مدت در بخش مجازی دوره‌های مربیگری و کلاس‌های استعدادیابی را برگزار کردیم. در بخش بین‌المللی نیز چندین وبینار برون‌مرزی با فدراسیون جهانی هاکی روی یخ و اسکیت داشتیم و برنامه‌های سال‌های آتی و رقابت‌های آینده را بررسی کردیم.

عتیقه‌چی اذعان داشت: در یکی از همین جلسات مجازی اجازه حضور تیم‌های ملی هاکی روی یخ بانوان و آقایان ایران در رقابت‌های بین‌المللی داده شد. مجموعه تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات با تیم‌های ملی آقایان و بانوان ایران، به عدد 8 می‌رسد. همچنین رقابت‌های مجازی برای عموم مردم در دوران قرنطینه در رشته‌های اسکیت نمایشی، اسکیت برد و فری استایل برگزار کردیم و عموم مردم به رقابت پرداختند. علاوه بر این فیلم‌های انگیزشی و تمرینات در منزل را دائماً از طریق سایت و کانال فدراسیون منتشر می‌کردیم.

دبیر فدراسیون اسکیت تصریح کرد: همچنین با توجه به ارتباطاتی که با شبکه ورزش داشتیم، یک برنامه اختصاصی برای اسکیت به نام ورزش تعطیل نیست، روی آنتن رفت و ریاست فدراسیون جهانی و چندین ورزشکار لژیونر ما که در ایران نیستند را از طریق تماس تصویری به این برنامه آوردیم. در این مدت آئین‌نامه‌های فدراسیون را با توجه به قوانین جدیدی که فدراسیون جهانی تصویب کرده، به روز رسانی کردیم. همچنین ماهانه جلساتی با هیات رئیسه، انجمن‌ها و حتی هیات‌های استانی به صورت مجازی برگزار شده و در این میان مجمع انتخاباتی سه استان کشورمان را برپا کردیم. در بخش زیرساخت‌ها نیز، نیاز به یکسری تعمیرات و اصلاحات در مجموعه ورزشی آزادی بود که ما از این فرصت استفاده کردیم و این اقدامات را انجام دادیم. 3

نظر شما