لیگ برتر والیبال؛

فولاد سیرجان به چهارمین برد متوالی خود دست یافت

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۳۱۷۴
فولاد سیرجان به چهارمین برد متوالی خود دست یافت
تیم فولاد سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر و در سالن غدیر ارومیه به چهارمین برد متوالی خود دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز با هفت دیدار در شهرهای اردکان، یزد، مریوان، تهران، آمل، ارومیه و گنبد پیگیری می‌شود.

حساس‌ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر والیبال به میزبانی ارومیه برگزار شد. جایی که تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی برای حفظ جایگاه و نوار پیروزی‌های متوالی خود به مصاف یکدیگر رفتند.

شهرداری ارومیه تیم سوم لیگ که همچون فولاد سیرجان، تا پیش از هفته چهارم، ۳ برد و ۹ امتیاز کسب کرده بود، این هفته مقابل فولاد سیرجان مغلوب شد تا نخستین باخت خود را در لیگ ۹۹ را تجربه کند.

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی فولاد سیرجان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیاز ۲۵ بر ۲۳به پیروزی رسیدند.

در این دیدار که به مدت ۹۸ دقیقه به طول انجامید، سعید مصطفی‌وند بازیکن شماره ۲ شهرداری ارومیه و محمد رضی‌پور بازیکن شماره ۶ فولاد سیرجان کارت زرد دریافت کردند.

در این بازی علیرضا قریب به عنوان داور اول قضاوت کرد. مرتضی علایی، نادر انصاری، بهروز جعفری و علی شاکری هم به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری و ناظر ویژه حضور داشتند.

** یزدی‌ها میهمان خود را با شکست بدرقه کردند

شهداب یزد ۳ – شهرداری قزوین صفر

یزدی‌ها که در هفته سوم لیگ بازی جذابی مقابل شهرداری ورامین به نمایش گذاشتند و بعد از یک ماراتن ۵ سته، درنهایت ۳ بر ۲ پیروز میدان شدند، این هفته نیز میهمان خود شهرداری قزوین را با شکست ۳ بر صفر بدرقه کردند.

این بازی به مدت یک ساعت و ۲۳ دقیقه به طول انجامید و در پایان با ثبت امتیازات (۲۵ بر ۲۱)، (۲۵ بر ۲۳) و (۲۵ بر ۲۰) به سود شهداب یزد تمام شد. در این دیدار مسعود آرمات سرمربی شهرداری قزوین در ست سوم کارت زرد دریافت کرد.

کیوان عابدزاده، علی‌اصغر ثابتی‌پور، محمد ابراهیم‌زاده، امیدوار حاتمی هم به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.

** باخت هورسان در روز رونمایی از بازیکنان برزیلی

خاتم اردکان ۳ – هورسان رامسر صفر

کادرفنی هورسان رامسر در سومین بازی خود در لیگ برتر والیبال، از بازیکنان خارجی خود رونمایی کرد. تیم عارف باقرزاده هفته اول لیگ را با باخت برابر سایپا به پایان برده بود و در هفته دوم به دلیل باخت فنی شهروند اراک، سه امتیاز کامل این بازی را کسب کرد. هورسانی‌ها بعد از استراحت در هفته سوم، این هفته مقابل خاتم اردکان قرار گرفتند و به‌رغم استفاده از بازیکنان برزیلی خود، با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازات (۲۵ بر ۱۷)، (۲۵ بر ۲۳) و (۲۵ بر ۲۲) مقابل خاتم اردکان شکست خوردند.

این بازی به مدت ۹۷ دقیقه به طول انجامید و در آن جواد حسین‌آبادی بازیکن شماره ۱۳ خاتم اردکان و برونو تیاگو داسیلوا بازیکن شماره ۳ هورسان رامسر کارت زرد دریافت کردند. تیم خاتم اردکان هم در ست سوم با کارت زرد تاخیر مواجه شد.

در این دیدار داود نافعی، علی‌اکبر پاکدلان، محمدحسن خوشدل و علی‌اصغر حاج‌کاظمی هم به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.

** پیروزی ورامین مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر

پیکان تهران یک – شهرداری ورامین ۳

دو تیم پیکان تهران و شهرداری ورامین در هفته چهارم لیگ برتر درحالی برابر هم قرار گرفتند که هر دو تیم هفته سوم را با باخت پشت سرگذاشته و این هفته به دنبال جبران مافات بودند.

تیم شهرداری ورامین در هفته چهارم به مصاف پیکان تهران پرافتخارترین تیم لیگ برتر رفت و موفق به شکست ۳ بر یک این تیم در بازی خارج از خانه با امتیازات (۲۳ بر ۲۵)، (۲۳ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۳) و (۲۲ بر ۲۵) شد.

در این دیدار که به مدت ۱۳۰ دقیقه طول کشید، رامین بابایی کمک مربی ورامین در ست چهارم از بازی اخراج شد. قضاوت این مسابقه بر عهده محمد عشق‌دوست به عنوان داور اول بود. مهدی نویدی، حمید حق‌بین و علی یاوری به عنوان داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری در تیم رویارویی حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز