از سوی باشگاه اعلام شد؛

پرسپولیس خواهان جلسه استماع برای رسیدگی به پرونده آل‌کثیر/ پیگیری فسخ قرارداد خلیل‌زاده در کمیته تعیین وضعیت

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۸۵۰۵
پرسپولیس خواهان جلسه استماع برای رسیدگی به پرونده آل‌کثیر/ پیگیری فسخ قرارداد خلیل‌زاده در کمیته تعیین وضعیت
برای احقاق حق باشگاه و رفع سوء تعبیر پیش آمده از حرکت شادی گل عیسی آل‌کثیر که منجر به محرومیت این بازیکن شد، باشگاه پرسپولیس در لایحه ارسالی خود برای رسیدگی به این پرونده، خواهان برگزاری جلسه استماع شد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برای احقاق حق باشگاه و رفع سوء تعبیر پیش آمده از حرکت شادی گل عیسی آل‌کثیر که منجر به محرومیت این بازیکن شد، باشگاه پرسپولیس در لایحه ارسالی خود برای رسیدگی به این پرونده، خواهان برگزاری جلسه استماع شد.

پس از آن که لایحه پرسپولیس، مشتمل بر دفاعیه و مستندات در موعد مقرر با همکاری بخش‌های حقوقی، بین‌الملل، ورزشی و وکیل پرونده در موعد مقرر ارسال شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا، امروز دوشنبه، در نامه‌ای دریافت و ثبت لایحه را تایید و اعلام کرد.

همچنین باشگاه پرسپولیس، خواهان برگزاری جلسه استماع برای رسیدگی به این پرونده شد که در نامه ارسالی، اعلام گردید؛ کمیته استیناف در این باره تصمیم گیری می‌کند که نتیجه آن، به باشگاه اعلام خواهد شد. گفتنی است، باشگاه پرسپولیس، همچنین اعتراض خود به فسخ قرارداد شجاع خلیل‌زاده را نیز در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دنبال خواهد کرد.

نظر شما