پایان رافت:

​ترکیب کلی تغییر نمی‌کند/ منتظر نمایشِ توانمندیِ پرسپولیس هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۵:۲۳
کد خبر: ۱۲۴۷۳۱۹
​ترکیب کلی تغییر نمی‌کند/ منتظر نمایشِ توانمندیِ پرسپولیس هستیم
پایان رأفت درخصوص استراتژی‌های تیم پرسپولیس و چگونگی آمادگی این تیم در مقابل الهلال عربستان توضیحاتی داد.

به گزارش برنا، پایان رأفت در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «سلام تهران» گفت: امشب بازی فوق العاده‌ای با الهلال در زمین این تیم داریم و امیدواریم شاهد نتیجه درخشانی از تیم پرسپولیس باشیم. پرسپولیس با تأخیر به عربستان اعزام شده و امیدوارم این تأخیر از لحاظ روحی و روانی مشکل‌ساز نباشد و این بسیار مهم است که بازیکن از لحاظ روحی با طیب خاطر در زمین حضور داشته باشد

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه الهلال همانند پرسپولیس یک تیم قَدَر است و تقابل دو همیشه جذاب و دیدنی است، ادامه داد: امیدواریم امروز کاروان پرسپولیس توانمندیِ جریانِ لیگ را به نمایش بگذارد. 

او با اشاره به اینکه ترکیب کلی بازی تغییر چندانی نمی‌کند، یادآور شد:  امرور حامد لک سنگربان پرسپولیس است و  نعمتی، امیری و سرلک از دیگر بازیکنان حاضر در مقابل با الهلال هستند.

رأفت با تاکید بر اینکه استراتژی مناسب برای این مسابقه حفظ سنگر طی 20 دقیقه ابتدایی بازی است، ادامه داد: اگر بازیکنان در تایم ابتدایی دروازه را بسته نگه دارند با شرایط زمین و هوادار وفق پیدا می کند و اجازه بازگشایی در جریان بازی سلب می‌شود و به مرور ضعف‌های تیم مقابل هم توسط کادر فنی آنالیز می‌شود.

رافت  با بیان اینکه نتیجه این بازی روی آغاز لیگ برتر پرسپولیس اثر می‌گذارد، اضافه کرد: پر واضح است که باخت بسیار ناراحت کننده است و بُرد روحیه را شاداب می کند و امیدوارم امروز شاهد بازی درخشانی از  پرسپولیس باشیم.

او در خصوص تحلیل لئوناردو ژاردیم که گفت پرسپولیس بهترین تیم ایران است و همچنین نقلی که afc و فیفا که از رقابت پرسپولیس و الهلال به عنوان  حساس‌ترین مسابقه یک چهارم نهایی آسیا یاد کردند، گفت: البته بازی بسیار حساس و نفس گیر است اما پرسپولیس، پرسپولیس تیم ایران و نماینده 80 میلیون ایرانی است و امیدواریم بچه‌ها که در روزهای سخت کارهای بزرگ انجام دادند امشب هم در زمین بدرخشد و قلب ملت ایران را شاد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز