شادی عبدالوند در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

توقع‌مان از تیم بسیار بالاست اما کم‌تجربه‌ایم/ انصراف اسپانسرها به لیگ ضربه می‌زند

۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۰۴۷۴
توقع‌مان از تیم بسیار بالاست اما کم‌تجربه‌ایم/ انصراف اسپانسرها به لیگ ضربه می‌زند
عضو تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: توقع‌مان از تیم بسیار بالاست اما کم‌تجربه‌ایم و انصراف اسپانسرها به لیگ ضربه می‌زند.

تیم ملی بسکتبال زنان ایران 16 آبانماه رقابت خود را در قهرمانی آسیا آغاز می‌کند. ملی‌پوشان در این مسابقات با لبنان و سوریه هم‌گروه هستند و در گروه دوم هم تیم‌های قزاقستان، سوریه و اندونزی حضور دارند. از هر گروه دو تیم به دور نیمه نهایی صعود می‌کنند و در نهایت تیم قهرمان به دسته اول آسیا صعود خواهد کرد.

شادی عبدالوند، عضو تیم‌ ملی بسکتبال، درباره آخرین وضعیت تیم جهت حضور در مسابقات پیش‌رو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: چهار مرحله اردوی خوب و منظم را سپری کردیم. در تمرینات مرحله نخست روی مبحث‌های مختلفی کار شد اما الان بیشتر روی تاکتیک‌ها و هماهنگی تیم کار می‌کنیم. در مجموع باید بگویم که تمرینات پرفشار و منسجمی را داشتیم که خیلی خوب بوده تا به امروز اردوی به این خوبی و منظمی در تیم ملی نداشتیم.

او اضافه کرد: برای نخستین بار است که در رقابت‌های کاپ آسیا شرکت می‌کنیم توقع‌ ما از خودمان بسیار بالاست اما حقیقت این است که در قیاس با رقبا بسیار کم تجربه‌ایم. بازی تدارکاتی 100درصد به تیم کمک می‌کند. مسئولان فدراسیون و کادر فنی در تلاش هستند دو بازی با دو تیم مطرح ترکیه‌ای داشته باشیم و بدون تردید با انجام این بازی ها با آمادگی بهتری وارد مسابقات اردن خواهیم شد.‌ تلاش ما باید بیشتر از رقبا باشد چون تجربه کافی را نداریم. تیم به معنی واقعی تیم است امیدوارم مزد تلاش‌مان را بگیریم و نتیجه خوبی را رقم بزنیم. 

عبدالوند درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر گفت: کیفیت سوپرلیگ ایران هرسال بهتر از سال قبل می‌شود. وجود اسپانسرها خیلی به لیگ کمک می‌کند، متاسفانه امسال چند اسپانسر خوب از حضور در بازی ها انصراف دادند که جذابیت مسابقات کاهش پیدا کند. امسال در کنار شیمیدر هستم و تیم را برای قهرمانی بستیم و امیدوارم که به این مهم نیز دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز