جلسه ارزیابی کمیته‌های آموزش و استعدادیابی فدراسیون وزنه‌برداری

۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۳۰۶۷۱۹
جلسه ارزیابی کمیته‌های آموزش و استعدادیابی فدراسیون وزنه‌برداری
جلسه ارزیابی کمیته‌های آموزش و استعدادیابی فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد.

به گزارش برنا؛ در جلسه ارزیابی کمیته‌های آموزش و استعدادیابی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش در محل فدراسیون وزنه برداری برگزار شد، «محسن بیرانوند»، دبیر فدراسیون، به ارائه گزارش پرداخت.

بنابر اعلام دبیر فدراسیون، 23 دوره آموزشی و دانش افزایی در سال جاری برگزار شده که پنج مورد به صورت کاملا حضوری و بقیه به صورت آنلاین انجام شده است. در مجموع در سال 1400، 384 نفر از آقایان و 372 خانم در 23 دوره حضوری و آنلاین به میزبانی هیئت های استانی یا فدراسیون حضور یافته اند.

به گفته وی تدوین تقویم آموزشی فدراسیون براساس نیازسنجی از هیات های استانی انجام و دوره های درخواستی پس از بررسی جامعه آماری و اولویت بندی آموزش های کیفی مورد نیاز، تصویب می شود.

راه‌اندازی نرم افزار/ سامانه ویژه آموزش، تدوین برنامه‌های ویژه برای همگانی کردن رشته وزنه‌برداری، توسعه مدارس پهلوانی و استعدادیابی و اجرای برنامه‌های ویژه تحت عنوان روز ملی وزنه‌برداری، از جمله مواردی است که دبیر فدراسیون تحقق آنها را در آینده نزدیک ضروری دانست.

وی در خاتمه، ضمن دعوت از هیات‌های استانی برای اعلام دوره های آموزشی مورد نیاز در سال جدید، برگزاری بدون ضابطه دوره های متعدد داوری و مربیگری در سال‌های گذشته، مدرک گرایی، افزایش تعداد داوران و مربیان دارای مدرک اما بدون پشتوانه و تجربه عملی در باشگاه های کشور را از جمله نقاط آسیب برای وزنه برداری برشمرد و از هیئت های استانی خواست با نیازسنجی واقعی نسبت به ارائه درخواست های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز