بازگشت تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان به تهران

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۷:۵۱:۲۵
کد خبر: ۱۳۴۱۷۵۷
بازگشت تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان به تهران
تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان به ایران بازگشت.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، اعضای تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران که با کسب مدال برنز جهان تاریخ‌ساز شده بودند صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شدند.  در‌ مراسم استقبال از مدال‌آوران هندبال ساحلی ایران پیمان فخری مدیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مسئولین فدراسیون هندبال و شماری از مربیان و پیشکسوتان هندبال کشور حضور داشتند. 

ملی‌پوشان نوجوانان هندبال ساحلی با کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان تاریخ‌ساز شدند و عنوان اولین تیم ملی هندبال ایران را به خود اختصاص دادند که به مدال جهانی دست یافتند.

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در مرحله گروهی با دو پیروزی مقابل تیم‌های ملی آمریکا و قطر و یک شکست مقابل سوئد راهی مرحله دوم مسابقات شدند و در جمع 12 تیم برتر قرار گرفت. در ادامه ملی‌پوشان ایران با پیروزی مقابل تیم‌های برزیل و فرانسه و یک شکست مقابل کرواسی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان نیز تیم ایران با پیروزی برابر آرژانتین تاریخ‌ساز شد به مرحله نیمه.نهایی این رقابت‌ها رسید.

در مرحله نیمه‌نهایی ملی‌پوشان ایران با بدشانسی نتیجه را به برزیل واگذار کردند اما در دیدار رده‌بندی با ارائه یک نمایش زیبا موفق به شکست حریف و  کسب مدال برنز این مسابقات شدند.  مدال برنز مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان اولین مدال جهانی تاریخ هندبال ایران به شمار می‌رود.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ساحلی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند. مهدی قشقایی‌راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب‌الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دادند. همچنین آنتونیو گرا پی‌شه به عنوان مدیر فنی در کنار تیم هندبال ساحلی در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور داشت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز