گالان: ایران کشور دوم من است

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۳۴۲۰۰۸
گالان: ایران کشور دوم من است
مدرس دوره دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری و داوران فوتسال خطاب به ناظران داوری فوتسال گفت: بدون آموزش پیشرفت حاصل نمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، پدرو گالان، رئیس بخش داوران فوتسال فدراسیون جهانی فوتبال و مدرس سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری و داوران فوتسال گفت: از فدراسیون فوتبال برای دعوت من به این تشکر می کنم. پیش از این قرار بود تا به عربستان برای جام عرب ها بروم همانطور که می دانید کشورهای عربی هزینه های زیادی می کنند اما در زمان دعوت ایشان از من برای حضور در عربستان اعلام کردم که من در این زمان در کشور ایران به سر می برم و این دعوت را قبول نکردم. در واقع ایران کشور دوم من است، نه تنها همکار بلکه دوستان خوبی از ایران دارم.

وی در ادامه بیان کرد: اولین جام جهانی سال ۱۹۸۹ بود و سال قبل درلیتوانی هم برگزار و دو کشور در جهان هستند که در تمامی ادوار جام جهانی تا کنون داور داشتنه‌اند. این دو کشور اسپانیا و ایران هستند و بایت این موضوع به شما تبریک می‌گویم. از کمیته داوران بخاطر اهمیت دادن به داوران و ناظران فوتسال تشکر می‌کنم. همانطور که می دانید بهترین موضوع برای داوران، آموزش اشت. شک نکنید بدون آموزش بهتر نمی شویم و پیشرفت حاصل نمی‌شود.

گالان اظهار داشت: تاکید می‌کنم که من خودم را از شما می‌دانم. بر همین اساس برای ارتقای دانش شما تلاش می کنم. همانطور که قبلا گفتم سال گذشته زمانی که فیفا برای جام جهانی جشن گرفت تنها پنج کشور دو نماینده در بخش داوری داشتند که یکی از آنها ایران بود. همچنین برای اولین بار در تاریخ جهان یک خانم قضاوت فینال را بر عهده داشت و ایشان هم از ایران بود. این حضور به چه معنا است؟ آیا اتفاقی است؟ من معتقدم چون به شیوه دقیق و درست کار می کنید این اتفاق رخ داده و نماینده داور بانوان ایران در بزرگترین رویداد و در مرحله فینال قضاوت می کند. البته من انتظار داشتم داوری از اروپا یا اسپانیا فینال را قضاوت کند.

وی در پایان گفت: از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران بابت تمام مواردی که گفتم تشکر می‌کنم و این تشکر برای همه شما است که امیدوارم اهمیت و نقشتان را در خانواده فوتسال بدانید. تیم ملی فوتسال ایران در جهان و اسیا از سطح بالایی برخوردار است و داوران باید در این سطح باشند. شما در مسیر و جهت خوبی قرار دارید و در طی دو روز آینده باید علم‌تان را بیشتر کنید تا در بهترین شرایط قرار بگیرید.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز