مرتضی اسدی در گفت‌وگو با برنا

دل‌نگران تراکتور بودیم و هستیم/ سال گذشته سال لژیونرها بود

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۲۴۲۴
دل‌نگران تراکتور بودیم و هستیم/ سال گذشته سال لژیونرها بود
پیشکسوت فوتبال درباره شرایط تیم ملی، لیگ گذشته و وضعیت خود در تیم پانیک به صحبت پرداخت.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره تجربه با پانیک تالش در لیگ دسته سه اظهار داشت: تجربه خوبی با این تیم در لیگ ۳ داشتم چون اصلا در چنین فضایی نبوده‌ام و توانستم شناخت خوبی از سطح و فضا پیدا کنم. کیفیت تیم‌ها و امکانات البته در این سطح آن‌چنان درجه یک نیست و کنترل هم کم است. امیدوارم مسئولین به فکر رشد و تعالی این سطح از فوتبال باشند. نظارت هم باید در این بخش بیشتر و بهتر باشد. شرایط تیم پانیک؟ تیم ما روند خوبی پیدا کرده و با اختلاف به یک امتیاز نسبت به بالاسری‌ها سوم هستیم. همانطور که گفتم باید نظارت بیشتر شود تا هر تیمی شایسته است به سطح بالاتر صعود کند. در هفته آخر هم بحث‌های فوتبالی تاثیرگذار نیست و مسائل غیرفوتبالی اهمیت زیادی دارد.

پیشکسوت فوتبال درباره لیگ برتر سال گذشته اظهار داشت: لیگ گذشته لیگ خوبی بود و چند تیم شانس قهرمانی داشتند. کیفیت خوبی را شاهد بودیم و هر سال هم باید به دنبال پویاتر شدن باشیم. متاسفانه نسل جدیدمان سطح زیادی با سطح اول آسیا پیدا کرده. درست است در حال حاضر شرایط خوبی در آسیا داریم اما جوانگرایی خوبی را شاهد نبوده‌ایم و منظورم نسل‌سازی برای دوره‌های بعد است.

501

بازیکن اسبق تراکتور درباره عملکرد این تیم تبریزی گفت: تراکتور در جایگاهی قرار گرفت که پیشکسوتان دل‌نگران بودند. جای خوش‌بینی دارد که در لیگ ماند و حالا می‌توان برای فصل جدید انتظار تیمی قدرتمند داشت. مسئولین استانی و باشگاه باید به فکر باشند تا در زمان مناسب نفرات خوب جذب شوند. تراکتور نباید عقب بیفتد و زمان نباید از دست برود. قربان بردیف؟ ایشان مربی خوبی است اما پیشتر هم مربیان با کارنامه خوب آمده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند. مهم‌ترین ابزار به نظر من بازیکن است که در این بخش کمبود وجود دارد. بهترین مربی دنیا هم بدون ابزار نتیجه نمی‌گیرد. باید یک گروه فنی تشکیل شود و نقاط ضعف با کمک آن‌ها رفع شود. در حال حاضر هر چه از آغاز فصل نقل و انتقالات دور شویم بازیکنان جذب تیم‌های دیگر می‌شوند و دست تیم‌ها برای جذب ستاره‌ها بسته خواهد شد.

اسدی درباره شرایط تیم ملی هم افزود: پیشتر مصاحبه‌ای داشتم و گفتم چقدر ناهماهنگی در بحث دیدارهای تدارکاتی وجود دارد. باید از قبل برنامه بازی‌ها مشخص باشد و فدراسیون در این زمینه هماهنگی خوبی با تیم ملی و حریفان پیدا می‌کرد. نمی‌شود آنی و لحظه‌ای کار را پیش برد. بازی تدارکاتی اخیر هم باعث انتقاد لژیونرها شده بود. این ناهماهنگی‌ها ممکن است به تیم ملی لطمه بزند. انقتاد به اسامی دعوت‌ شده‌ها هم وجود دارد. نمی‌دانم برچه اساسی نفرات دعوت می‌شوند. شرایط حساس است و باید بازیکنان هماهنگ شوند. سال خوبی برای لژیونرها بود و همه خوش درخشیدند.

وی درباره شایعات مربوط به تغییر سرمربی گفت: ما گزینه‌های داخلی‌ خوبی هم داریم اما همان طور که گفتم اگر قرار است تغییر ایجاد شود باید زودتر این اتفاق رخ می‌داد. در صورت تغییر روی نیمکت باید مربی بسیار بزرگی جذب شود زیرا زمان کمی تا جام جهانی قطر مانده است.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز