پیروزی تکراری برای والیبالیست های نوجوان ایران

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۲:۱۶
کد خبر: ۱۳۶۰۲۰۶
پیروزی تکراری  برای والیبالیست های نوجوان ایران
ملی‌پوشان نوجوان یک بار دیگر مراکشی‌ها را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه برابر تیم ملی مراکش یک بار دیگر به پیروزی رسید.

 تیم ملی والیبال مراکش که از سوم مردادماه برای برگزاری اردوی آماده‌سازی در تهران به‌سر می‌برد، عصر امروز (‌پنج‌شنبه 13 مرداد) در پنجمین دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی والیبال نوجوانان ایران رفت.

شاگردان محمد وکیلی در این مسابقه که در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، در ست اول 25 بر 22 نتیجه را به حریف واگذار کردند اما در ست‌های دوم تا چهارم با نتایج 29 بر 27، 25 بر 16 و 25 بر 18 مسابقه را به نفع خود تغییر داده و پیروز میدان شدند.

‌طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ‌نیازی، عمران گوگ‌جیلی، ابوالفضل مهدیان، متین حسینی، مانی علیخانی و سیدمرتضی طباطبایی ترکیب شروع کننده تیم ملی نوجوانان ایران در این مسابقه بودند.

تیم ملی والیبال مراکش خود را برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند که از 18 تا 27 مردادماه در کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران در سالن والیبال آزادی برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران اردوی یازدهم خود را از 27 تیرماه آغاز کردند.

 انتهای پیام // 

 

نظر شما