در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

ساکت: مورایس از جاه‌طلبی سپاهان استقبال کرد/ به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود ادامه می‌دهیم

۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۶۰۸۶۱
ساکت: مورایس از جاه‌طلبی سپاهان استقبال کرد/ به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود ادامه می‌دهیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مورایس قبل از قبول پیشنهاد سپاهان یکی دو پیشنهاد دیگر هم داشت ولی حضور در اصفهان را انتخاب کرد.

محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره پروسه انتخاب کادر فنی سپاهان و حضور ژوزه مورایس در این تیم اظهار داشت: بعد از اینکه محرم نویدکیا با توجه به شرایطی که داشت درخواست کرد از مجموعه ما جدا شود ما یک کار فشرده ای را انجام دادیم. در این مسیر حدود 123 مربی را رزومه هایشان را بررسی و نزدیک 22-23 مربی را با آنها ویدئوکال کردیم و مشخصا با توجه به کیفیت عملکرد مورایس، سابقه و توانمندی ایشان و سبکی که در مجموعه هیات مدیره ما مورد نظر بود این مربی برزیلی را انتخاب کردیم. ما نگاه مان بیشتر به سمت جذب مربی از کشورهایی مثل پرتغال، اسپانیا و برزیل بود و سایر گزینه ها مذاکرات را به حضور در اصفهان منوط کردند. 3 روز به صورت محرمانه میزبان مربی در اصفهان بودیم. آقای مورایس در این مدت زیرساخت و امکانات باشگاه ها را دیدند و با برنامه استراتژیک باشگاه آشنا شدند.

مدیرعامل سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد: مورایس وقتی به اصفهان آمد گفت من به این شهر آمده ام تا افق سپاهان و چشم اندازش را ببینم و بدانم تفکرات شما و مجموعه شما چیست. بعد از این که یک بازدید کاملی از مجموعه، زیرساخت ها، سازماندهی و برنامه استراتژیک باشگاه داشت، حدود 7-8 روز در این خصوص بررسی هایی را انجام داد. حتی روزی که ایران را ترک کرد تعداد زیادی فیلم بازی های سپاهان را با خودش برد و دو روزی که اصفهان بود صبح تا بعدازظهر در دفتر بنده فقط فیلم مسابقات سپاهان را در لیگ و آسیا می دید و ارزیابی های خودش را داشت. او بعد از این که این افق را دید و چند روزی برگشت و یک بررسی 7-8 روزه انجام داد نتیجه جمع بندی این بود که گفت یک جاه طلبی مثبت را در مدیریت باشگاه و هیات مدیره و هواداران و زیرساخت های این سپاهان می بینم.  

وی در مورد مورایس گفت: مورایس قبل از قبول پیشنهاد سپاهان یکی دو پیشنهاد دیگر داشت ولی او با توجه به کیفیت بازیکنان، زیرساخت ها، افق و چشم اندازی که از سپاهان متصور بود بعد از 7-8 روز بررسی پیشنهاد ما را پذیرفت تا یک همکاری بلند مدت داشته باشد. مورایس یک تیم توانا و قوی را با خود به سپاهان  آورده است. او بسیار پرکار است و از 7-8 صبح کارش را شروع می کند و بعضا تا 10 شب خودش و دستیارانش کار می کنند. اردویی که در ترکیه داشتیم نشان می داد که او فوق العاده مودب و منطق گرا است و تلاش می کند بهترین ها را فراهم کند.

ساکت صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: درباره انتخاب بازیکن ویژگی خاصش این است که در این زمینه بررسی های عمیقی را دارد. مورایس ساعت ها با دستیارانش فیلم بازیکنان داخلی و خارجی که می خواهیم در اختیار  داشته باشیم را مورد ارزیابی قرار می دهند. در مجموعه هیات مدیره و باشگاه تلاش ما این بود که زمینه خوبی را برای فعالیت های او فراهم کنیم. 

501

ساکت در خصوص آخرین وضعیت سپاهان در آستانه آغاز فصل جدید به خبرنگار برنا گفت: تیم ما در حال حاضر کامل است. تا شروع فصل در بحث نقل و انتقالات یکی دو فعالیت دیگر خواهیم داشت و  این موارد را پیگیری می کنیم و امیدواریم که این برنامه ها محقق شود. در حال حاضر کادر فنی از تیم و کیفیت بازیکنان و شرایط تیم و انگیزه بچه ها راضی هستند. در جلسه هیات مدیره در حضور یوسف زاده، پزشک، لطفی و بنده، مورایس و فتاحی سرپرست تیم حضور داشتند که از شرایط ابزار خرسندی کرد. او همبستگی تیمی و پیوندی ویژه را ایجاد کرده و با انگیزه ای که بازیکنان دارند مطمئن هستم یک کیفیت متفاوتی را از بازیکنان خواهیم دید و نوید خوب برای اسکوچیچ است که می تواند بازیکنان کاملی را از سپاهان برای حضور تیم ملی پیدا و انتخاب کند.

مدیرعامل سپاهان در مورد رویارویی برابر استقلال در هفته اول و این که دوست داشت حریف آسان‌تری در بازی اول پیش روی تیمش قرار بگیرد هم گفت: در لیگ بازی آسان و سخت معنا ندارد و همه بازی ها اهمیت دارد و کل تیم ها قابل احترام هستند و برای هر تیمی با برنامه خاص خودش در این فصل به میدان خواهیم رفت.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز