پرسپولیس تهران صفر- تراکتور تبریز یک

ثبت نخستین شکست پرسپولیس/ تراکتور ترمز صدرنشین را کشید

۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۶:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۲۸۱۳
ثبت نخستین شکست پرسپولیس/ تراکتور ترمز صدرنشین را کشید
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و هفتمین بازی خود را در لیگ برتر برگزار کردند. در این رقابت تیم تراکتور با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا نخستین شکست صدرنشین رقم بخورد.

پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و تراکتور با لباس‌های مشکی در زمین حاضر شدند. قرمزپوشان آغازگر نیمه اول این دیدار بودند. تراکتور در دقیقه یک، صاحب موقعیت شد که ضربه مهاجم این تیم از کنار دروازه علیرضا بیرانوند عبور کرد. در دقیقه 2 در پی برخورد علی نعمتی با بازیکن تراکتور، داور به مدافع سرخ پوشان کارت زرد نشان داد. در دقیقه 5 پرسپولیس از جناح چپ به کرنر رسید. پاسکاری و ارسال مهدی ترابی از جناح دیگر به بیرون رفت. در دقیقه 7 حمله و ضربه بازیکن تراکتور به زیبایی توسط بیرانوند با یک دست دفع شد. در دقیقه 20 بازیکن تراکتور در سمت راست زمین، روی سعید صادقی مرتکب خطا شد و یک ضربه ایستگاهی برای میزبان بدست آمد. ارسال توپ در یک رفت و برگشت به یورگن لئوناردو لوکادیا رسید و ضربه او از بالا دروازه تراکتور به بیرون رفت.

در دقیقه 21 اشتباه بازیکن تراکتور روی پاس رو به عقب برای گلر این تیم، می‌رفت سرخ پوشان را صاحب یک موقعیت مناسب کند که این فرصت برای میزبان از دست رفت. در دقیقه 24 داور اعلام یک ضربه کاشته برای تراکتور کرد. ارسال توپ، توسط مدافع سرخ پوش دفع شد. در دقیقه 29 پرسپولیس پس از حملات متعدد از جناحین و عمق، توپ به سروش رفیعی رسید و ضربه او از کنار دروازه تراکتور گذشت. در دقیقه 30 شوت از راه دور رضا اسدی با نوک انگشتان بیرانوند به کرنر رفت. ارسال ریکاردو آلوز دفع شد و شوت از راه دور بازیکن میهمان در اختیار بیرانوند قرار گرفت. در دقیقه 34 خطا روی سروش رفیعی یک ضربه کاشته برای میزبان در بر داشت. ارسال رفیعی توسط محمدرضا اخباری، گلر تراکتور دفع شد.

دقیقه 38 سرخ پوشان بار دیگر آهنگ دروازه میهمان کردند که مدافعان تراکتور سراسیمه این فرصت را مهار کردند. در دقیقه 41 تراکتور به یک موقعیت خطرناک روی دروازه میزبان رسید که توپ با ضربه سر بازیکن این تیم از کنار دروازه سرخ پوشان عبور کرد. در دقیقه 44 ضربه پای چپ محمد عباس‌زاده در دستان بیرانوند قرار گرفت. موعودی بنیادی فر برای نیمه اول، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

88

تیره‌پوشان تراکتور آغازگر نیمه دوم این بازی بودند. در دقیقه 48 شوت عباس زاده با اختلاف از روی دروازه میزبان گذشت. در دقیقه 53 در پی حملات مستمر سرخ پوشان، یک ضربه کرنر از سمت راست برای میزبان بدست آمد. ارسال صادقی دفع شد. در دقیقه 55 شوت از راه دور مهدی ترابی از روی دروازه تراکتور به بیرون رفت. در دقیقه 56 شوت آقاجانپور با اختلاف زیاد از روی دروازه بیرانوند عبور کرد. در دقیقه 57 ابوالفضل رزاق‌پور بازیکن تراکتور روی میلاد سرلک خطا کرد و از داور کارت زرد دریافت نمود. در دقیقه 58 ارسال صادقی با ضربه اسماعیلی فر همراه شد که اخباری این فرصت را از سرخ پوشان گرفت. ارسال ترابی از نقطه کرنر سمت چپ در دستان اخباری جای گرفت.

در دقیقه 61 وحید امیری به جای علی نعمتی و محمد عمری به جای سروش رفیعی برای پرسپولیس وارد زمین شدند. در دقیقه 62 دروازه میزبان به شدت تهدید شد و این فرصت با تلاش مدافعان قرمزپوش به کرنر تبدیل شد. ارسال توپ، به حملات پی در پی برای تراکتور تبدیل شد و حتی توپ با ضربه بازیکن تیره پوش به تیر افقی دروازه میزبان برخورد کرد. در دقیقه 63 اعتراض و برخورد دو بازیکن از دو تیم باعث شد تا بنیادی فر به هادی محمدی و علیرضا بیرانوند کارت نشان داد. در دقیقه 66 محمد قنبری به جای مهدی هاشمی نژاد برای تراکتور وارد زمین شد.

دقیقه 70 لوکادیا از سمت چپ صاحب موقعیت شد و ضربه او به تیر عمودی دروازه تراکتور برخورد کرد و بازی جریان یافت. در دقیقه 71 پرسپولیس از جناح راست به کرنر رسید. ارسال صادقی بازی را دنبال کرد. در دقیقه 72 ارسال ترابی از نقطه کرنر سمت چپ با مشت اخباری دور شد. در دقیقه 74 شوت اسدبیگی از کنار دروازه میهمان عبور کرد. در دقیقه 75 تیم تراکتور در پی یک ضد حمله، محمد عباس زاده را صاحب موقعیت کرد که ضربه اول او ابتدا توسط بیرانوند مهار شد و در برگشت، عباس زاده گل اول تیم میهمان را به ثمر رساند.

در دقیقه 77 تراکتور صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال توپ، راهی به جایی نبرد. مهدی عبدی به جای سینا اسدبیگی برای پرسپولیس به زمین آمد. در دقیقه 81 آلوز روی سرلک خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت. گستاوو جای خودش را به صفا هادی برای تراکتور داد. در دقیقه 84 پرسپولیس روی ارسال صادقی، حمله‌ای را تدارک دید که با خطای مدافع تراکتور، یک ضربه پنالتی برای میزبان اعلام شد. داور هم در پی اعتراض اخباری به دروازه‌بان میهمان کارت زرد نشان داد. مهدی ترابی پشت این ضربه ایستاد و اخباری این ضربه را به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه 90 پرسپولیس از جناح راست به کرنر رسید. ارسال صادقی از همه گذشت و بازی را به جریان انداخت. داور برای نیمه دوم، 6 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در دقیقه 92 ترابی جای خودش را به سیامک نعمتی داد و وحدت هنانوف هم به جای میلاد سرلک برای پرسپولیس وارد زمین شد. در دقیقه 95 محمدرضا عباسی به جای محمد عباس‌زاده برای تراکتور به زمین آمد. این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تراکتور خاتمه یافت. تیم پرسپولیس با 14 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و تراکتور هم یازده امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
نظرات
فرهنگ
|
-
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
بنده این پیروزی را به داور تقدیم می کنم .تیم پیروزی ۱۲ نفره هم از پس تراکتور بر نیامد .
شکر خدا
|
-
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
الهی همیشه شکست بخورد با اون خول محمدی بیشرف
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
یاشاسین تراکتور بزرگ
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز