جام بیست و دوم

کی‌روش: می‌خواهیم رویای خود را محقق کنیم/ بیرانوند در بازی فردا غایب است

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۰:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۳۰۰۴
کی‌روش: می‌خواهیم رویای خود را محقق کنیم/ بیرانوند در بازی فردا غایب است
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی برابر ولز صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار حساس برابر ولز اظهار داشت: افتخاری‌ است بودن در جام جهانی با تیمی که مدتهاست مسابقه مهمی نداشته و به ولز حضور در جام را خوش آمد می‌گویم. تلاش می‌کنیم‌ تا رویای‌ خودمان را محقق کنیم.‌ بازی اول خوب نبود و ۲ بازی باقی مانده و می‌خواهیم‌ از فوتبال لذت ببریم تا به مرحله بعدی رسیده و موجب شادی شویم.

سرمربی تیم ایران در خصوص اینکه انتظار می‌رود در بازی فردا تفاوت‌ها رقم بخورد و همچنین درباره شرایط بیرانوند، گفت: علیرضا تست‌های پزشکی را انجام داد و می‌دانیم مشکل زیاد بود اما او در حادثه‌ای‌ درگیر شد و مربوط با صدمه مغزی بود و باید احترام بگذاریم به قوانین فیفا، پس بیرانوند فردا غایب است اما در دیدار بعدی به میدان می‌رود. ما یک تیم را جانشین او داریم و آن هم نفراتی هستند که در عقب زمین بازی‌ می‌کنند.

کی‌روش درباره تغییر تفکرات و پرسیدن سوالات سیاسی از بازیکنان ایران گفت: رسانه‌ها می‌توانند سوال کنند و ما هم حق داریم‌ پاسخ واقعی بدهیم. هرچه می‌خواهید پرسید و باید به جواب ما احترام بگذارید. نمی‌خواهیم‌ این مسائل روی فوتبال بازی کردن ما تاثیر بگذارد.

کی‌روش در مورد اینکه مردم ایران امید زیادی به تیم ملی دارند، گفت: همانطور که می‌دانید ولز تیم خوبی است. می‌خواهیم بیاموزیم. در بازی‌ قبل به اندازه سه سال گل‌ خوردیم که با این حال از آن درس گرفتیم. در بازی فردا باید نشان دهیم که تیم خوبی هستیم اما تیم‌های‌ عالی بعد از شکست بازمی‌گردند. هیجان زیادی برای بازی فردا داریم و حریف را می‌شناسیم. آنها هوادارانی به نام دیوار قرمز دارند اما اطمینان خاطر دارم‌ که نفرات ما روحیه جنگنده و بزرگ خود را نشان می‌دهند. باید بجنگیم تا استحقاق برتری را داشته باشیم.

انتهای پیام//

نظر شما