پولادگر: ورزش کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف رشد چشمگیری داشته است

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۴۳۱۰۶۵
پولادگر: ورزش کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف رشد چشمگیری داشته است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به رشد ورزش کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ورزش کشور بخصوص ورزش بانوان از جمله حوزه هایی است که پس از انقلاب رشد چشمگیری داشته است و مقام کسب شده توسط بانوان ورزشکار در عرصه های بین المللی به جهت حفظ ارزش ها و پایبندی به اصول دینی و پوششان از ارزش و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد پولادگر در حاشیه مراسم آئین نواختن زنگ انقلاب اسلامی گفت: 12 بهمن ماه سال 57 روز بزرگ و باشکوهی بود که در در تاریخ ورزش نیز تاثیر بسزایی داشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد 50 درصدی مدال آوری در ایران بودیم.

وی افزود: ورزش کشور بخصوص ورزش بانوان از جمله حوزه هایی است که پس از انقلاب رشد چشمگیری داشته است، مقام کسب شده توسط بانوان ورزشکار در عرصه های بین المللی به جهت حفظ ارزش ها و پایبندی به اصول دینی و پوششان از ارزش و واهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: همچنین ورزش کشور پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حوزه های دانش ورزشی، آموزش مربیان و داوران و حضور ورزشکاران در میادین بین المللی رشته های متعدد ورزشی رشد قابل توجهی داشته است.

در ادامه پولادگر در خصوص ورود بازیکنان بی کیفیت از کشورهای دیگر به تیم های فوتبال گفت: با توجه به اینکه باشگاه ها توسط بخش خصوصی مدیریت می شوند، ما نیز باید در جهت رشد و تعالی ورزش با توجه به ارکان ورزشی و بکارگیری از جوانان مستعد این موضوع را مدیریت کنیم در حالیکه سازمان لیگ نیز در استخدام بازیکنان خارجی نظارت دارد.

انتهای پیام//

نظر شما