غلامرضا فتح‌آبادی: امیدوارم تیم ملی در آسیا بدرخشد/ طارمی چهره سال فوتبال ایران بود

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۰۰:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۴۸۷۲۴
غلامرضا فتح‌آبادی: امیدوارم تیم ملی در آسیا بدرخشد/ طارمی چهره سال فوتبال ایران بود
پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران و عملکرد قرمزپوشان صحبت کرد.

غلامرضا فتح‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در سال 1401 اظهار داشت: اگرچه در برخی از بازی ها عملکرد پرسپولیس پرنوسان بود اما در مجموع می توان به تیم یحیی گل محمدی در سالی که گذشت نمره قبولی داد. این تیم با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان عملکرد فنی خوبی داشت. شاید در چند بازی و به صورت محدود شرایط تیم خوب نبود اما بررسی کلی بازی‌های قرمزها در سال 1401 نشان می دهد که تیم توانسته وضعیت خوبی را در این سال پشت سر بگذارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد ستاره‌های پرسپولیس در سالی که گذشت، گفت: پرسپولیس از نظر نفری وضعیت خوبی داشت و نمی توان از یکی دو بازیکن به عنوان چهره برتر تیم در سال 1401 نام برد. با این وجود از بازگشت وحید امیری پس از مصدومیت گرفته که به عنوان آچار فرانسه در چند پست برای پرسپولیس بازی می کند تا بازی های خوب مهدی ترابی و میلاد سرلک می توان نام برد. باید به این نکته تاکید کنم که علیرضا بیرانوند به عنوان یک نیروی باتجربه و با اعتماد به نفس بالا در پرسپولیس در سال 1401 نقش محوری و کلیدی را برای این تیم داشت.

غلامرضا فتح‌آبادی درباره وضعیت تیم ملی در سال گذشته تاکید کرد: با توجه به اینکه تیم ملی در جام جهانی نتایج درخشانی را کسب نکرد، نمی توان گفت این تیم در سالی که گذشت، نمایش خوبی داشت. دلایل زیادی دست به دست هم داد تا تیم ملی در قطر رضایت هواداران و کارشناسان را به خود جلب نکند اما امیدوارم این روند در سال جدید و با حضور کادر فنی جدید تغییر کند و سبک و سیاق و شرایط تازه ای برای تیم ملی رقم بخورد.

مهاجم سال‌های دور ایران افزود: طارمی از جمله بازیکنان مطرح ایران در تیم ملی و باشگاهی در سال 1401 بود. مهدی هم در تیم ملی و هم در تیم باشگاهی خود نمایش خوب و کم نوسانی را از خود ارائه داد و به نظرم می توان از او به عنوان شاخص ترین بازیکن فوتبال ایران در سال قبل یاد کرد.

فتح‌آبادی در پایان گفت: امیدوارم سال جدید سال درخشانی برای ورزش به خصوص برای فوتبال ما باشد. ما در سال جدید رقابت های جام ملت ها را به عنوان آزمون مهم و سخت پیش رو داریم. پس از سال ها ناکامی در این تورنمنت همه امیدواریم با توجه به پتانسیل بالای فوتبال ایران شاهد درخشش فوق العاده تیم ملی در آسیا باشیم.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//

نظر شما