ایران- کنیا؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی مقابل نماینده آفریقا

۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۰۰:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۵۳۴۵۱
ایران- کنیا؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی مقابل نماینده آفریقا
تیم ملی فوتبال ایران مقابل کنیا قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های ملی فوتبال ایران و کنیا از ساعت 20:30 امشب در دیداری تدارکاتی و به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت تا شاگردان امیر قلعه نویی بعد از انجام مسابقه دوستانه با روسیه این بار مقابل تیمی از قاره آفریقا محک بخورند و یوزهای ایرانی امیدوار هستند برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کنند.

فوتبال کنیا تا به امروز نتوانسته به جام جهانی صعود کند؛ آنها حتی تا به امروز از مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا نیز صعود نکرده‌اند و همواره در مرحله گروهی حذف شده‌اند. کنیا در رتبه 101 رنکینگ فیفا قرار دارد و بهترین جایگاه این تیم رتبه 68 بوده است. کنیا یکی از مشتریان پر و پا قرص فیفا در زمینه تعلیق است به طوری که فدراسیون این کشور تاکنون سه مرتبه توسط فیفا تعلیق شده است.

مایکل اولونگا، مهاجم گلزن کنیا سرشناس ترین چهره این تیم است. از دیگر نکات جالب حضور انگین فیرات در رأس تیم فوتبال کنیاست که سابقه کار در تیم ملی ایران در زمان سرمربیگری علی دایی و همچنین سابقه حضور در سپاهان و سایپا را دارد که به نظر می‌رسد این سابقه چندان هم در برگزاری این دیدار  بی تأثیر نبوده است.باید دید در این رقابت جذاب چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز