ورمزیار: عنایتی مسئولیت سختی را قبول کرده/ استقلال مدعی اصلی جام حذفی است

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۶۳۴۲
ورمزیار: عنایتی مسئولیت سختی را قبول کرده/ استقلال مدعی اصلی جام حذفی است
پیشکسوت آبی‌پوشان نظر خود درباره حضور عنایتی روی نیمکت تیم امید و شرایط استقلال در جام حذفی به صحبت پرداخت.

صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص افت استقلال در هفته‌های پایانی لیگ گفت: استقلال مشکلاتی داشت که باعث شد شانس قهرمانی از بین برود. اول اینکه درگیر مشکلات مدیریتی بود و این مساله در عملکرد بازیکنان تاثیرگذاشت. می‌شد در این زمینه اوضاع بهتر باشد و آن‌قدر تمرکز تیم از بین نرود.

وی افزود: دومین مشکل هم تغیرات در ترکیب است که باعث شد توازن و انسجام از بین برود چون ۸ برد با آن ترکیب به دست آمد. متوجه نشدم چرا مطهری از ترکیب تیم برای دربی خارج شد. او اگر در ترکیب می‌ماند قطعا به پرسپولیس گل می‌زد.

پیشکسوت آبی‌پوشان در خصوص شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی عنوان کرد: به نظرم استقلال در این جام مدعی اصلی قهرمانی است و با توجه به امکانات، بازیکنان و انگیزه‌ها می‌تواند قهرمان شود.

ورمرزیار درباره ادامه همکاری با ساپینتو اظهار داشت: به نظرم حالا برای این مساله زود است. باید صبر کنیم و عملکرد استقلال در جام حذفی را ببینیم. پس از آن می‌شود درباره ادامه همکاری فکر کرد.

مدافع اسبق استقلال که خود سابقه فعالیت در فوتبال پایه را دارد درباره حضور عنایتی روی نیمکت امید گفت: او از مربیان خوب، جوان و آینده‌دار است. عنایتی در لیگ عملکرد خوبی داشته اما کار سختی دارد و امیدوارم موفق باشد. همه می‌دانیم وضعیت بازیکنان و امکانات در امیدها چگونه است. همه این‌ها کار را برای رضا سخت می‌کند اما امیدوارم در راه خود موفق باشد و رزومه خود را تقویت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز