نبرد ملت‌ها در راه روسیه؛

مهمترین رویدادهای فوتبالی در سال۲۰۱۷

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۴:۳۳
کد خبر: ۵۰۰۶۱۰
مهمترین رویدادهای فوتبالی در سال۲۰۱۷
جهان فوتبال در سال جدید، شاهد تورنمنت های بین المللی زیادی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سال2016 با تمام تلخی ها و شیرینی هایش به پایان رسید. شاید مهمترین اتفاق سال گذشته میلادی، قهرمانی تیم ملی پرتغال در جام ملت های اروپا بود که برای اولین بار یک افتخار بین المللی را برای این کشور به ارمغان آورد.

اگر کسب 11مین قهرمانی رئال در اروپا و همچنین دریافت توپ طلای چهارم رونالدو را نیز در نظر بگیریم، باید سال2016 را سال اعجوبه پرتغالی دنیای فوتبال بدانیم.

حالا 2017، کتاب جدیدی را برای اهالی فوتبال در سراسر دنیا باز خواهد کرد. سالی که در آن تیم های شرکت کننده در بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان و مهمترین تورنمنت ورزشی پس از المپیک، مشخص خواهند شد و حتی ممکن است دراین سال 48کشور برای جام جهانی2018، انتخاب شوند!

پس از این، جام ملت های آفریقا، جام کوپا(آمریکای مرکزی)، جام کونکاکاف(کشورهای آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و حوزه دریای کارائیب)، جام کنفدراسیون ها، جام جهانی زیر 20سال(کره جنوبی)، جام جهانی زیر 17سال(هند)، جام زیر 21سال کشورهای اروپایی و جام ملت های زنان اروپا، مهمترین اتفاقات فوتبالی جهان در سال2017 خواهند بود.

ضمن اینکه فینال لیگ قهرمانان اروپا و همچنین جام باشگاه های جهان نیز طبق رسم هرساله، از جذابیت های فوتبال در سال جدید میلادی خواهند بود.

قطعا هواداران فوتبال در سراسر دنیا، در پایان این 365 روز شگفتی ها و اتفاقات زیادی را مشاهده و تجربه خواهند کرد. همان روالی که سال پیش و سال های پیش از آن نیز وجود داشته است اما بازهم تازگی و جذابیت مخصوص به خودش را داشته و خواهد داشت!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز