در پی اتهام افکنی یک کانال مجهول الهویه رخ داد؛

دفاع کشتی گیران از آقای بازپرس

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۲۴۳۳۲
دفاع کشتی گیران از آقای بازپرس
یک کانال مجهول الهویه به بهانه دفاع از خبرنگارانی که در چند وقت اخیر بازداشت شده اند در اقدامی عجیب و خلاف اصول رسانه ای و حرفه ای اقدام به تخریب بازپرس شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت (فرهنگ و رسانه) کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، یک کانال مجهول الهویه در پوشش دفاع از خبرنگاران و با سواستفاده از ورزشکاران و کشتی گیران اقدام به تخریب بازپرس شعبه دوم دادگاه فرهنگ و رسانه کرد.

این کانال که در چند وقت اخیر با هدف مشوش کردن فضای جامعه فعالیت می کند در مطلبی غیر حرفه ای مدعی شد، بیژن قاسم زاده که در کنار پرونده های رسانه ای، رسیدگی به بسیاری از پرونده های ورزشی هم در اختیار اوست از طریق برخی کشتی گیران اقدام به برخی مفسده های اقتصادی و مالی کرده است. این درحالیست که بررسی های خبرنگار خبرگزاری برنا نشان می دهد قاسم زاده به دلیل سبقه ورزشی، ارتباط بسیار خوبی با ورزشکاران و به ویژه کشتی گیران پیشکسوت و افتخارآفرین کشور دارد اما او از این ارتباطات به دلیل جایگاه قضایی که داشته سواستفاده نکرده است. در چند روز گذشته برخی از کشتی گیران نامدار کشور در تماس با خبرگزاری برنا، ضمن تکذیب این ادعاها خواستار برخورد با کسانی شدند که به جامعه کشتی توهین کرده اند. بررسی خبرنگار برنا از منابع موثق در قوه قضاییه نیز نشان می دهد ادعای وجود پرونده قضایی قاسم زاده کذب محض است و او هیچ پرونده ای ندارد.

این منبع موثق در ادامه افزود: یک پرونده ای در خصوص همین کانال در شعبه دوم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت (فرهنگ و رسانه) در جریان است به همین دلیل هم این کانال تلاش می کند با وارد ساختن چنین اتهامات کذبی، آن پرونده را تحت تاثیر قرار دهد ولی با شناختی که از بیژن قاسم زاده داریم مطمئنیم او تحت تاثیر این فشارها قرار نخواهد گرفت.

وی با اشاره به پرونده های مهمی که به قاسم زاده ارجاع شده تاکید کرد: یکی از مهمترین ویژگی های قاسم زاده سلامت اوست وگرنه دلیل نداشت پرونده مهم و کلان در دستگاه قضایی به او ارجاع شود ضمن اینکه در حوزه ورزشی نیز پرونده های مهمی به وی ارجاع شده و وزارت ورزش و جوانان و جامعه ورزش می توانند در خصوص سلامت وی شهادت دهند.

این منبع آگاه با بیان اینکه چنین مطالبی دستگاه قضا را در رسیدگی قاطع به پرونده ها مصمم تر می کند افزود: برخی فکر می کنند می توانند با دروغ پراکنی قضات شریف قوه قضاییه را تحت فشار روحی و روانی قرار دهند ولی با عزمی که در دستگاه قضایی برای رسیدگی قاطعانه به پرونده ها به ویژه پرونده مفتوح در خصوص این کانال وجود دارد چنین اتفاقی قطع به یقین رخ نخواهد داد و هیچ پرونده ای اسیر حواشی اینچنینی نمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز