علیرضا محمد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر خواهد شد/ طارمی خط حمله سرخپوشان را زهردارتر می‌کند

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۴۸۳۷
پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر خواهد شد/ طارمی خط حمله سرخپوشان را زهردارتر می‌کند
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس با اختلافی فاحش قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا محمد، بازیکن اسبق پرسپولیس، درباره حذف این تیم از رقابت های جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: در این باره مهم‌ترین نکته فراموش کردن آن بازی است اما مهم‌ترین مورد درخصوص آن این است که فوتبال‌ روی خوش خود را به پرسپولیس نشان نداد و این در حالی بود که پرسپولیس بازی خوبی انجام داد.

وی درباره اینکه برخی معتقدند باخت مقابل صنعت نفت آبادان در روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیر گذاشته و این موضوع باعث کسب تساوی مقابل  فولاد خوزستان شده، این گونه پاسخ داد: من فکر می کنم این افراد بازی پرسپولیس و فولاد را ندیده‌اند! آن بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست پرسپولیس صاحب توپ و میدان میدان بود و موقعیت های بسیار خوبی را به دست آورد که یکی از آنها تبدیل به گل شد و در نیمه دوم به اعتقاد من سرخپوشان کمی عقب نشستند تا از گل خود محافظت کنند و فکر می کنم با توجه به همین موضوع بازی به تساوی کشیده شد، البته متاسفانه برخی، اشتباهات فردی را دلیل تساوی پرسپولیس می دانند که باید در جواب آنها بگویم اگر اشتباه فردی وجود نداشته باشد، در فوتبال گلی رد و بدل نخواهد شد .

محمد درباره دفاع پرسپولیس از عنوان قهرمانی  فصل گذشته در لیگ، اظهار داشت: قهرمانی در لیگ برای پرسپولیس است و من به شما قول می‌دهم قرمزهای پایتخت با اختلافی فاحش قهرمان لیگ برتر خواهند شد و از عنوان قهرمانی خود دفاع می کنند. وقتی می گویم اختلافی فاحش منظورم اختلافی 10 تا 15 امتیازی با تیم دوم جدول است.

دفاع راست سال های نه چندان دور سرخپوشان درباره بازگشت طارمی به ترکیب پرسپولیس گفت: مهدی بازیکنان تاثیرگذاری است و کسی بگوید جای خالی او در تیم  حس نمی‌شود، کمی بی معرفتی کرده است. درست است که علی علیپور درخشش بسیار خوبی داشته و منشا هم به هماهنگی نسبی با تیم رسیده اما مهدی طارمی می تواند با حضور مجدد در ترکیب پرسپولیس خط حمله سرخپوشان را زهردارتر می کند.

بخش دیگری از صحبت‌های محمد درباره موضوع تمدید قرارداد برانکو بود، او گفت: برانکو واقعا مربی باشخصیتی است و من معتقدم تمدید قرارداد برانکو یک اولویت برای پرسپولیس است و می‌تواند باعث آرامش بیشتر در تیم شود، چراکه همه بازیکنان او را دوست دارند و این موضوع به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت. متاسفانه در چند روز اخیر شاهد بوده ایم برخی به دنبال درست کردن مسائل حاشیه ای برای پرسپولیس بوده اند که باید در این باره باید بگویم، بچه ها بدون در نظر گرفتن این مسائل تمام تمرکز خود را معطوف بازی های پیش رو کنند تا به قول معروف این افراد باز هم تیرشان به سنگ بخورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز