سیاه جامگان ۰-۱ پرسپولیس؛

علیپور، ناجی برانکو/ آسمان مشهد قرمز شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۱:۰۹
کد خبر: ۶۶۱۷۱۸
علیپور، ناجی برانکو/ آسمان مشهد قرمز شد
تیم پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در خانه حریف به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سیاه جامگان از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 14:30 دقیقه امروز با قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد آغاز شد.

در این بازی، پرسپولیس با لباس‌های سفید ، تیم سیاه جامگان با لباس‌های مشکی و تیم داوری نیز با لباس‌های زرد رنگ در زمین حاضر شدند. سفیدپوشان پرسپولیس آغازگر نیمه اول بازی بودند. در دقیقه 17 سفیدپوشان در پی یک حرکت خوب تیمی، به یک کرنر از سمت راست رسیدند. ارسال خوب ماهینی با ضربه سر علیپور همراه شد که توپ با اختلاف اندک از روی دروازه میزبان گذشت. علی علیپور در دقیقه 28 روی پاس دقیق و خوب گادوین منشا یک فرصت گل به دست آورد که با خروج دروازه‌بان مشکی‌پوشان این موقعیت از دست رفت. دقیقه 37 فرشاد احمدزاده یک فرصت خوب دیگر را برای پرسپولیس از دست داد. دو دقیقه بعد منشا در دو قدمی دروازه توپ را به بیرون زد. این بازی در نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اولین فرصت گلزنی را وحید امیری در دقیقه 48 ایجاد کرد که با بی دقتی این فرصت برای سرخ پوشان از دست رفت. نیمه دوم پرسپولیس بازی هجومی تری را از خود نشان داد و فرصت‌های زیادی را خلق کرد ولی با بی دقتی این فرصت ها برای شاگردان برانکو از دست رفت. یکی از جدی ترین موقعیت ها را علی علیپور در دقیقه 63 از دست داد. در ده دقیقه پایانی سرخ پوشان فشار را بیشتر کردند ولی دقت لازم برای گلزنی را نداشتند. در نهایت پرسپولیس مزد حملات زیاد خود را گرفت و روی پاس دقیق وحید امیری، علیپور در دقیقه 89 گل برتری را به ثمر رساند. فرشاد احمدزاده در دقیقه 91 فرصت داشت که گل دوم را نیز به ثمر برساند ولی این فرصت را از دست داد. در پایان این بازی پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر در خانه حریف به برتری دست پیدا کرد.

با این برد پرسپولیس 44 امتیازی شد و فاصله خود را با تیم دوم یعنی فولاد به عدد 11 رساند.

سیاه‌جامگان صفر ................................................................................. پرسپولیس یک

گل‌: علی علیپور (89)

داور: پیام حیدری

کمک ها: سعید علی نژادیان – امیررضا آشور ماهانی

ناظر: فریدون اصفهانیان

اخطار: کیوان امرایی، محمدمهدی عسگری، حنیف عمران زاده (سیاه جامگان) محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا (پرسپولیس)

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده (4+90- شایان مصلح)، وحید امیری، گادوین منشا (75- سیامک نعمتی) و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

سیاه جامگان: محمدحسین عین افشار، حنیف عمران زاده، محسن آقایی، میرهانی هاشمی، محمدعلی فرامرزی، مصطفی احمدی، کیوان امرایی، محمدمهدی عسگری، حسین بادامکی (54- حمیدرضا علی عسگری)، یونس شاکری و حسین زامهران (57- پیام ملکیان)

سرمربی: رضا عنایتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز